שיווק ופרסום
מברוקנר יער לוי למקאן תל אביב: דן קשאני מצטרף וימונה למנהל קריאייטיב דיגיטל
סמנכ"ל הדיגיטל של ברוקנר יער לוי מסיים שנה וחצי במשרד ומצטרף למאור חן במקאן תל אביב. קשאני יוביל את תוצרי הדיגיטל מול צוותי האסטרטגיה הקריאטיב והמדיה במשרד
לאחר כשנה וחצי במשרד הפרסום ברוקנר יער לוי, דן קשאני עוזב לטובת משרת מנהל קריאייטיב דיגיטל במקאן תל אביב - כך נודע לאייס.
קשאני החל את דרכו בשלמור אבנון עמיחי y&r ב-2009 כארט-דיגיטל ובהמשך מונה למנהל קריאטיב דיגיטל של המשרד. קשאני היה מעורב בקמפיינים שזיכו את המשרד בפרסים בארץ ובעולם כגון "שילוט חוצות-סטודנטים" לבצלאל, "נשים למכירה" עבור עצו"מ ו"מודעה מבוססת מקום" לקפה ג'ו. בשנת 2011 ייצג את ישראל בתחרות היאנג-ליונס-דיגיטל בפסטיבל קאן ביחד עם מעיין דר.
לפני כשנה וחצי, ולאחר 5 שנים במשרד, עזב קשאני את y&r ועבר לברוקנר יער לוי שבו מונה לתפקיד סמנכ"ל הדיגיטל. במסגרת תפקידו היה מעורב בקמפיין "החולצה הלא נכונה" של עמותת הגשמת חלום, הוביל שיתוף פעולה ראשון מסוגו בארץ עם 'שזאם' עבור twentyforseven והיה מעורב בפעילויות הסברה של המשרד ברשת במהלך מבצע צוק איתן.
מאור חן מנכ"ל מקאן דיגיטל: "אני שמח על הצטרפותו של דן למקאן, בעידן בו רעיונות טובים ואפקטיביים מחייבים הבנה בין טכנולוגיה, קריאטיב ופלטפורמות, נדרשים אנשי קריאטיב, שגדלו במגרש המשחקים החדש ושוחים בו בבטחה. במסגרת תפקידו יוביל קשאני את תוצרי הדיגיטל מול צוותי האסטרטגיה הקריאטיב והמדיה במשרד".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(6):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
6.בהצלחה לאיש השקית (ל"ת)ג ד ה 06/2015/14הגב לתגובה זו4 1סגור
-
5.אני לא יודע מה איתכםקשקשאני 06/2015/14הגב לתגובה זו7 0אבל אני חושב שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החברה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים הנוכחיים ובתוצרים שיבואו בהמשך הדרך. כיף לראות שעבודה מאומצת נושאת פירות בסופו של דבר.סגור
-
4.קריאת הטווס עדיין מהדהדת במשרדיובל 06/2015/14הגב לתגובה זו4 1בהצלחה אח יקר.סגור
-
3.3> (ל"ת)ארנבת 06/2015/14הגב לתגובה זו1 0סגור
-
2.בהצלחה, קשקשן! (ל"ת)אביב 06/2015/14הגב לתגובה זו3 1סגור
-
1.מקאן במסע לאחוריורם 06/2015/14הגב לתגובה זו8 3עוד מסמר בכשלון ההטמעה של הדיגיטל במקאן. בעולם שבו הדיגטל הוא חלק בלתי נפרד מכל מהלך פרסומי במקאן חוזרים חמש שנים אורה ומפרידים את הדיגיטל. מעניין מה יעשה עמית משיח כשיחליף את ריצ׳יסגור


