שיווק ופרסום

תראו מי חזר: גבי עמרני מלקק דבש בקמפיין ראשון של איגוד הריהוט הישראלי

איגוד הריהוט הישראלי שולף את גבי עמרני מהאייטיז ומלהק אותו כדבורה המספרת על חייה הקשים. מאחורי הקמפיין הראשון אי פעם של האיגוד עומד משרד הפרסום ליאו ברנט
משה בנימין | 
גבי עמרני. קמפיין איגוד הריהוט הישראלי (צילום יח"צ)
לראשונה בישראל, איגוד הריהוט, שבהתאחדות התעשיינים יוצא בקמפיין לריהוט ישראלי. מאחורי הקמפיין לחיזוק תדמית הריהוט הישראלי עומד משרד הפרסום ליאו ברנט שזכה לאחרונה בתקציב הפרסום של האיגוד. 
הקמפיין מחזיר למסך את אחת הדמויות הבולטות בישראל של שנות ה-80 - השחקן גבי עמרני שמשחק בתפקיד דבורה שמספרת על חייה הקשים. התסריט משלב בתוכו בדיחה פנימית על עמרני שמספר: "אתם בטח שואלים את עצמכם למה דבורה בגילי מוכן לחלטורות? והתשובה היא כסף. כן, כסף".        
 
בן אילן, מנהל השיווק של איגוד הריהוט: "הבחירה בקמפיין שהשקנו, במשרד ליאו ברנט כמשרד הפרסום שיוביל אותו ובגבי עמרני כפרזנטור בתחפושת דבורה, הייתה על מנת לשוות לאיגוד הריהוט מראה צעיר יותר, רענן ועדכני, וכן, קצת להתנער מהסטיגמה המיושנת שדבקה באיגוד עם השנים. אך בו בזמן להראות לציבור שהריהוט הישראלי היה כאן מאז ומתמיד והוא פה להישאר". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה