שיווק ופרסום

הראשונים לזהות: צפו בפיצ'ר הפרסום החדש של פייסבוק - במהלך של גרייט דיגיטל

פורמט הפרסום החדש של פייסבוק מובייל כבר עושה גלים בחו"ל וכעת מגיע לישראל. המהלך הראשון של AXE ישראל באמצעות גרייט דיגיטל מעניק הזדמנות ראשונה להצצה ביכולות הויזואליות החדשות והמעניינות
משה בנימין |  8
AXE ישראל. גרייט דיגיטל (צילום יח"צ/ צילום מסך)
AXE (יוניליוור) ישראל לא חיכו הרבה זמן כדי לבדוק את יכולותיו של הפיצ'ר מובייל החדש של פייסבוק - Canvas. במבט ראשון, נראה שמדובר במיני מהפכה שמראה מהו הכיוון של פייסבוק ב-2 מובנים: מצד אחד בכל הנוגע לחווית המשתמש (שמרגישה נפלא) ומצד שני לכלים החדשים שהיא מעניקה למפרסמים.
מאחורי הנסיון הישראלי הראשון בפיצ'ר החדש, שכבר עתה מוגדר על פי רבים כפורמט הפרסום החדש של פייסבוק במובייל - עומד משרד הפרסום Great Digital Partners. המוצר נפתח בימים אלו לשימוש בישראל והפעילות הראשונה היא שיתוף פעולה עם מספרת הברבריה - מספרת גברים, שמציגה מדריך אינטראקטיבי לטיפוח וסטיילינג גברי. הרעיון גובש ע"י מנהל קטגוריית הדיאודורנטים של יוניליוור עדן שמואלי וצוות התוכן של גרייט, בהובלת מנהל התוכן אליאב מנדלסון שיצאו לפרוייקט צילום ייחודי במספרת הברבריה.
להתנסות בגלישה במובייל - לחצו כאן
הכלי החדש מאפשר בעיקר להציג מגוון רחב של אימאג'ים בצורה חוויתית ומרשימה, ולמעשה ליצור מעיין מיני מגזין תוכן בתוך המודעה המוצגת לגולשי פייסבוק באמצעות אפליקציית המובייל בלבד. השימוש בפיצ'ר מעביר את הגולש מהפיד למין אזור פנימי - מיניסייט שבו מוצגם התכנים/הפעילות - באופן טבעי, מהיר ונגיש. בפעילות עצמה של AXE ניתן לגלול באופן אנכי בין 4 תמונות וכן בכל גלילה שבה מופיעה תמונה ניתן להחליק את המסך לצד ולצפות ב-מסכים נוספים שעליהם תוכן.  
 
מ-Great Digital נמסר: "במסגרת ניהול הנוכחות הדיגיטלית של המותג AXE אנו משתדלים להביא ערך לגולשים בעולם הטיפוח הגברי ולמצב את אקס כאוטוריטה בתחום. הכלי החדש של פייסבוק מאפשר לנו להציג את התוכן הוויזואלי הנפלא שנוצר בשיתוף עם זיו פרידמן מהברבריה בצורה עשירה, רלוונטית ויוצאת דופן לגולש. אנחנו גם שמחים כל פעם מחדש להביא חדשנות וראשוניות ללקוחותינו". 

קרדיטים
מנהל תוכן גרייט דיגיטל: אליאב מנדלסון
מנהל קטגוריית דיאודורנטים ביוניליוור: עדן שמואלי
סמנכ"ל אסטרטגיה - גרייט דיגיטל: איתמר בר
ברבריה - מספרת גברים: אסף גורליק
צלמת: מיכל ברנס
מנהל ערוצי מדיה חברתית: אלכס נימלמן
מנהלת פרפורמנס: לימור גורביץ'
מנהל מדיה חברתית: ברק ראובן
מעצב: יוסי קמינסקי
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    מדהים
    שזה בכלל אייטם 01/2016/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין ספק, מהלך שהוא חשוב יותר מעצם המצאת האינטרנט. גאונים שם בגרייט. גאונים.
    סגור
  • 6.
    גרייט מדהימים
    מישהו 01/2016/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הכבוד
    סגור
  • 5.
    גרייט חברה טובים אבל
    מנהל מותג 01/2016/28
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מייצרים כותרות בשביל להראות רלוונטיות ועדכניות אבל שם זה נשאר שם זה נגמר. שום ערך אמיתי לצרכן. שום ערך אמיתי ללקוח. חבל.
    סגור
  • כנראה שקראת רק את הכותרת. (ל"ת)
    מנהל קטגוריה 01/2016/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    מה זה עוזר אם כל מה שאתה מתעסק זה ילדים שרוצים דברים בחינם, די! (ל"ת)
    כג 01/2016/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    גרייט חבר'ה טובים. לא יעזור כלום. (ל"ת)
    אבי 01/2016/27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    מילר
    אדיר 01/2016/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אדיר
    סגור
  • 1.
    עוד נסיון להתחדש בחידוש שלא מחדש
    חדשני 01/2016/27
    הגב לתגובה זו
    6 5
    פייסבוק העלו עמוד נחיתה שיושב בתוך פייסבוק ונטען מראש וואו! אבל רגע... אין טופס לידים אה... אפשר להטמיע? כן אבל רק בהקלקה על כפתור ומה אקס עשו? אה כן, איך לטפח את הזקן הכי 2015... חברים, אנחנו ב-2016... הזקן גוסס "מהלך מדהים" "פיצוח בינלאומי" כולה עמוד נחיתה בתוך פייסבוק כולה בקבוק של אקס בין מסרקים GET A FUCKING GRIP
    סגור