שיווק ופרסום

תכירו את משה בריסטה: אחרי הזכייה של JWT במכרז - הנה השפה החדשה של הדיוטי פרי

הזכייה במכרז לא אפשרה ל-JWT לקחת נשימה ולהנות מההישג, אלא להוציא לפועל את האסטרטגיה והקריאייטיב שהוצגו במכרז, במיידי. 4 ימים לאחר הצגת החומרים בפני אנשי הדיוטי, בחמישי האחרון כבר הועמד בנתב"ג הסט לצילום 4 הסרטים הראשונים
משה בנימין |  33
משה בריסטה. דיוטי פרי (צילום יח"צ)
אגף השיווק וצמרת ההנהלה הבכירה של הדיוטי פרי יזכרו את החודש האחרון כאחד העמוסים שהיו להם. החלפת המנכ"ל הובילה ליציאה למכרז שהובילה לסירוב של גדעון עמיחי להתמודד על התקציב מחדש, ופינתה את הדרך ל-3 משרדים שלטשו עיניים לתקציב ובסופו של יום, JWT ישראל יצא כשידו על העליונה.
מעבר לחילופי המנכ"לים שבמקרים רבים מובילים למכרז חדש, בפני הדיוטי פרי עמד אתגר נוסף ומיידי - קמפיין חדש לקראת חופשת הפסח - פיק שנתי קבוע שבמהלכו מאות אלפי ישראלים עוברים בנתב"ג בדרכם ליעדי תיירות. הזכייה של JWT במכרז לא אפשרה להם לקחת נשימה ולהנות מההישג, אלא להתחיל ולהוציא לפועל את האסטרטגיה והקריאייטיב שהוצגו במכרז, במיידי. 4 ימים לאחר הצגת החומרים בפני אנשי הדיוטי פרי, בחמישי האחרון כבר הועמד בנתב"ג הסט לצילום 4 הסרטים הראשונים.
לאחר קמפיין רותי מהדיוטי של גליקמן נטלר סמסונוב והשפה הנקייה שרחוקה 180 מעלות מכך של גדעון עמיחי ו-NO NO NO NO NO YES, משרד הפרסום JWT מציג את דמותו של שלמה בריסטה, בקמפיין שיעלה כבר הערב לאוויר. בריסטה הוא בעליו של דוכן קפה ומזנון בנתב"ג, בשם SKY COFFEE, הממוקם "מטר וחצי" מהדיוטי. בנסיון "להשיב את הריגוש והחוויה לדיוטי" במשרד הפרסום מבקשים להעביר את מסר הנחשקות של הקנייה בדיוטי דרך התסכול והמרמור של בריסטה שרואה כל יום כיצד אלפי נוסעים קונים בדיוטי ולו את האפשרות מכיוון שאין לו "בורדינג פס". 
 

 

 
 
קרדיטים:
משרד פרסום - JWT ISRAEL
מנכ"ל - יורם דמבינסקי
משנה למנכ"ל - יהב דרייזין
סמנכ"ל קריאטיב - אסף כץ
סמנכ"ל אסטרטגיה - שמוליק קיטייניק
קופי - נועם קרואזה ונמרוד ירקוני
ארט - דורון פלג ועירן ששון
סופרוויזר - זיו שפרבר
מנהלת הפקה - שרון בן דוד
חברת הפקה - מיאלמה
במאי - יורם הבר עדני

תגובות לכתבה(33):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 27.
    אם השפה החדשה היא עילגות,אז יש אחלה שפה
    מד מן 04/2016/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחד הקמפיינים הגרועים שנראו על המסך זה שנים. לא ממש השתגעתי על העבודה של עמיחי לדיוטי,אבל היא לפחות לא עשתה בושות. זו פרסומת שמביישת את כל מי שקשור בה
    סגור
  • 26.
    טוב, זו הפרסומת הכי מעצבנת על המסך זה שנים!
    חלש ומעיק 04/2016/14
    הגב לתגובה זו
    0 3
    תסריט מתאמץ, משחק לוחץ, מנסים להמציא פה שפה? קאץ' פרייז? חברים, זה עלוב ומביך. הלאה.
    סגור
  • 25.
    שפה חדשה? לא הבנתי איפה היא. (ל"ת)
    דנון 04/2016/14
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 24.
    האמת
    קופי בינוני 04/2016/14
    הגב לתגובה זו
    5 3
    שזה קמפיין פשוט לא טוב. וגם מה שגדעון עשה היה לא טוב. מבחינת קריאייטיב אין פה כלום. לא מצחיק, יש קונספט שחוק והביצוע תחת. מבחינת לקוח גם אין כלום. לא בולט, לא ידברו על זה, לא יכנס לשום מצעד שמנהלי מותג אוהבים לאונן עליו. קיצר הסתם של הסתם. אבל אין מה להלחץ. זו הרמה של הקריאייטיב בארץ שמקבלים מחוץ למקאן\באומן\אדלר\גיתם.
    סגור
  • 23.
    איתן פרצלינה, משה בריסטה...מה נהיה?
    מיקי 04/2016/14
    הגב לתגובה זו
    1 3
    הפרסום בישראל תת רמה!
    סגור
  • טען עוד
  • 22.
    מעניין אם עטרה תתגייס
    חחח 04/2016/14
    הגב לתגובה זו
    0 3
    זה כל כך גרוע שיש מצב שאפילו עטרה שמתגייסת תמיד לעזור לחברים דמבו וקיטייניק תוותר הפעם
    סגור
  • 21.
    עובדי JWT היקרים
    איציק 04/2016/14
    הגב לתגובה זו
    7 3
    כל הכבוד לכם על ההתגייסות בתגובות, יחד נכריח את כולם לאהוב את הקמפיין הבינוני שלנו!
    סגור
  • 20.
    בטח אמרו להם שזה ייתפוס כמו הפרסומות לסלקום עם משיח
    גיא מ. 04/2016/14
    הגב לתגובה זו
    3 3
    יותר מזכיר לי את הפרסומת לפלאפון עם חנן גולדבלט לפני 30 שנה. המשרד שקיבל את התקציב יודע למכור את עצמו מצוין אם הוא הצליח לשכנע את הלקוחות לעבור אליו.
    סגור
  • 19.
    גאוני. המסר חד וברור!
    אבירם 04/2016/13
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אני כבר לא אוותר על הדיוטי.
    סגור
  • 18.
    אי אפשר שלא לאהוב...
    עידית ע. 04/2016/13
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אחרי קמפיין ארט שהצליח רק בקרב הברנז׳ה אבל לא פגע למטרות של ריצ׳רדסון ולא הביא לשינוי התפיסתי הרצוי, סוף סוף קמפיין ראוי, מדויק ומעורר מחשבה.
    סגור
  • 17.
    גאונות של פרסומת! (ל"ת)
    שלומי 04/2016/13
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 16.
    ביקורת רצינית
    דינה 04/2016/13
    הגב לתגובה זו
    3 3
    זה בדיוק מה שהדיוטי היה צריך. בשנים האחרונות הם נפרדו מהעממיות וגם מהלקוחות. שידרו יוקרה שכללה שיפוץ לא אחראי והפרסום היה בהתאם. זו חזרה לקרקע. זה מה שישראל אוהבת. אחלה פרסומת. Welcome back James Richardson
    סגור
  • 15.
    ביקורת רצינית
    דינה 04/2016/13
    הגב לתגובה זו
    2 2
    זה בדיוק מה שהדיוטי היה צריך. בשנים האחרונות הם נפרדו מהעממיות וגם מהלקוחות. שידרו יוקרה שכללה שיפוץ לא אחראי והפרסום היה בהתאם. זו חזרה לקרקע. זה מה שישראל אוהבת. אחלה פרסומת. Welcome back James Richardson
    סגור
  • 14.
    בשביל זה עשו את כל הטררררררם?
    רמי 04/2016/13
    הגב לתגובה זו
    3 2
    לפחות לפני היו חדים וברורים. חבורה של טמבלים שמגיע להם לאכול את הדרעק שבישלו לעצמם.
    סגור
  • 13.
    אני לעולם לא אציג קריאטיב כזה (ל"ת)
    גדעון 04/2016/13
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 12.
    שזה המוצר
    בושה 04/2016/13
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שהצופה מקבל!
    סגור
  • 11.
    ביקורת רצינית: כנסו>
    ירון 04/2016/13
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מהלך סהכ טוב. לא...ממש לא! אני שואל מה זו "השפה החדשה"? היכן היא לא הבנתי. מעניין כמה כסף עקצו את הלקוח בהפקה של שקל שבעים. טקסט גרוע ולא מצחיק וגם אם ניסו לא להצחיק אז הטקטס גרוע ומתאים לשנת 2002. בקיצור. לפח אשפה.
    סגור
  • 10.
    עצוב (ל"ת)
    מנכל 04/2016/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 9.
    קונספט נחמד- ביצוע גרוע
    פספוס 04/2016/13
    הגב לתגובה זו
    2 1
    התובנה לא רעה דווקא. נפלו בטקסטים, נפלו בענק בשחקן, הגרין זועק לשמיים, לא מצחיק מספיק. חבל. היה פה פוטנציאל.
    סגור
  • 8.
    איזה פח
    יואל 04/2016/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אבל... מגיע לכם
    סגור
  • 7.
    הבריף: פרסומת עממית (ל"ת)
    שירה 04/2016/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 6.
    לא חד מספיק, וחסר תובנה משמעותית
    שם פרטי 04/2016/13
    הגב לתגובה זו
    2 1
    דווקא בסרט האחרון "נופר תני להם קצת זמן" - יש הרגשה שגירדו משהו אמיתי, עם תחושת הלחץ שיש להספיק לפני הקריאות האחרונות. צדי צרפתי היה אומר על זה ש"זה ליד". בלי קשר לכלום - השחקן על הפנים, לא מצחיק, לא טבעי ומבוים להחריד.
    סגור
  • 5.
    לא מצחיק... (ל"ת)
    טלקו 04/2016/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 4.
    איזו שכונה
    שחלה אחורית 04/2016/13
    הגב לתגובה זו
    3 1
    איפה האלגנטיות המסוגננת של גדעון ואיפה זה. לקחו את כל הלייפסטייל שהוא ידע להעביר בצורה כ"כ מינימליסטית ויפה וזרקו לפח, לטובת עוד פרזנטור עילג עם שם שנראה כמו בדיחה מהבורר ועברית משובשת-בכוונה. עגום.
    סגור
  • שכונת חיים
    חצוצרה קשורה 04/2016/13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אולי כי הקמפיין של גדעון היה מוקפד ואלגנטי אבל שווה לתחת? אולי כי הקמפיין של גדעון לא עבד אולי כי הדיוטי צריך משהו אחר שכן יעבוד? שכן ישנה את התפישה ויכניס את הלקוחות לתוך החנות?
    סגור
  • אה, אז את הבחורה עם ה'תפישה' (ל"ת)
    סימחה 04/2016/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    בשביל זה הם עזבו את גדעון עמיחי?
    נועם 04/2016/13
    הגב לתגובה זו
    6 1
    איזה אפסים
    סגור
  • בשביל סרט פוסט עם בקבוק וויסקי על רקע לבן ואותיות של נמלי תעופה שאף אחד לא מזהה הם שילמו לגדעון? (ל"ת)
    נעים 04/2016/13
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • שם לפחות הייתה בולטות
    נועם 04/2016/14
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כשראו את המודעות או את הסרט הבנת ישר על מה מדובר. הבחור הזה מהקפה נראה כמו מיליון פרזנטורים בשקל שרובצים לנו על המסך, כמו הקמפיינים המפגרים של הבינלאומי או טרווליסט, יורדים על מזרחים וחושבים שכולם יעופו על זה.
    סגור
  • 2.
    וואו כמה חבל קרייאיטיב כל כך גרוע (ל"ת)
    דניאל 04/2016/13
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • וואו כמה חבל שם ככ יפה ואשכים ככ קטנים (ל"ת)
    דניאלה 04/2016/13
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • חחחחח. גאונ/ה
    דניאל 04/2016/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    25 סמ ובעל קריאייטיב מנצח
    סגור
  • 1.
    אוי זה נורא, מה יהיה עם הפרסום המאעפן הזה
    יחזקאל 04/2016/13
    הגב לתגובה זו
    3 2
    עברו כבר להייטק
    סגור