שיווק ופרסום
תכירו את משה בריסטה: אחרי הזכייה של JWT במכרז - הנה השפה החדשה של הדיוטי פרי
הזכייה במכרז לא אפשרה ל-JWT לקחת נשימה ולהנות מההישג, אלא להוציא לפועל את האסטרטגיה והקריאייטיב שהוצגו במכרז, במיידי. 4 ימים לאחר הצגת החומרים בפני אנשי הדיוטי, בחמישי האחרון כבר הועמד בנתב"ג הסט לצילום 4 הסרטים הראשונים
אגף השיווק וצמרת ההנהלה הבכירה של הדיוטי פרי יזכרו את החודש האחרון כאחד העמוסים שהיו להם. החלפת המנכ"ל הובילה ליציאה למכרז שהובילה לסירוב של גדעון עמיחי להתמודד על התקציב מחדש, ופינתה את הדרך ל-3 משרדים שלטשו עיניים לתקציב ובסופו של יום, JWT ישראל יצא כשידו על העליונה.
מעבר לחילופי המנכ"לים שבמקרים רבים מובילים למכרז חדש, בפני הדיוטי פרי עמד אתגר נוסף ומיידי - קמפיין חדש לקראת חופשת הפסח - פיק שנתי קבוע שבמהלכו מאות אלפי ישראלים עוברים בנתב"ג בדרכם ליעדי תיירות. הזכייה של JWT במכרז לא אפשרה להם לקחת נשימה ולהנות מההישג, אלא להתחיל ולהוציא לפועל את האסטרטגיה והקריאייטיב שהוצגו במכרז, במיידי. 4 ימים לאחר הצגת החומרים בפני אנשי הדיוטי פרי, בחמישי האחרון כבר הועמד בנתב"ג הסט לצילום 4 הסרטים הראשונים.
לאחר קמפיין רותי מהדיוטי של גליקמן נטלר סמסונוב והשפה הנקייה שרחוקה 180 מעלות מכך של גדעון עמיחי ו-NO NO NO NO NO YES, משרד הפרסום JWT מציג את דמותו של שלמה בריסטה, בקמפיין שיעלה כבר הערב לאוויר. בריסטה הוא בעליו של דוכן קפה ומזנון בנתב"ג, בשם SKY COFFEE, הממוקם "מטר וחצי" מהדיוטי. בנסיון "להשיב את הריגוש והחוויה לדיוטי" במשרד הפרסום מבקשים להעביר את מסר הנחשקות של הקנייה בדיוטי דרך התסכול והמרמור של בריסטה שרואה כל יום כיצד אלפי נוסעים קונים בדיוטי ולו את האפשרות מכיוון שאין לו "בורדינג פס".
קרדיטים:
משרד פרסום - JWT ISRAEL
מנכ"ל - יורם דמבינסקי
משנה למנכ"ל - יהב דרייזין
סמנכ"ל קריאטיב - אסף כץ
סמנכ"ל אסטרטגיה - שמוליק קיטייניק
קופי - נועם קרואזה ונמרוד ירקוני
ארט - דורון פלג ועירן ששון
סופרוויזר - זיו שפרבר
מנהלת הפקה - שרון בן דוד
חברת הפקה - מיאלמה
במאי - יורם הבר עדני
משרד פרסום - JWT ISRAEL
מנכ"ל - יורם דמבינסקי
משנה למנכ"ל - יהב דרייזין
סמנכ"ל קריאטיב - אסף כץ
סמנכ"ל אסטרטגיה - שמוליק קיטייניק
קופי - נועם קרואזה ונמרוד ירקוני
ארט - דורון פלג ועירן ששון
סופרוויזר - זיו שפרבר
מנהלת הפקה - שרון בן דוד
חברת הפקה - מיאלמה
במאי - יורם הבר עדני
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(33):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
27.אם השפה החדשה היא עילגות,אז יש אחלה שפהמד מן 04/2016/17הגב לתגובה זו0 0אחד הקמפיינים הגרועים שנראו על המסך זה שנים. לא ממש השתגעתי על העבודה של עמיחי לדיוטי,אבל היא לפחות לא עשתה בושות. זו פרסומת שמביישת את כל מי שקשור בהסגור
-
26.טוב, זו הפרסומת הכי מעצבנת על המסך זה שנים!חלש ומעיק 04/2016/14הגב לתגובה זו0 3תסריט מתאמץ, משחק לוחץ, מנסים להמציא פה שפה? קאץ' פרייז? חברים, זה עלוב ומביך. הלאה.סגור
-
25.שפה חדשה? לא הבנתי איפה היא. (ל"ת)דנון 04/2016/14הגב לתגובה זו3 2סגור
-
24.האמתקופי בינוני 04/2016/14הגב לתגובה זו5 3שזה קמפיין פשוט לא טוב. וגם מה שגדעון עשה היה לא טוב. מבחינת קריאייטיב אין פה כלום. לא מצחיק, יש קונספט שחוק והביצוע תחת. מבחינת לקוח גם אין כלום. לא בולט, לא ידברו על זה, לא יכנס לשום מצעד שמנהלי מותג אוהבים לאונן עליו. קיצר הסתם של הסתם. אבל אין מה להלחץ. זו הרמה של הקריאייטיב בארץ שמקבלים מחוץ למקאן\באומן\אדלר\גיתם.סגור
-
23.איתן פרצלינה, משה בריסטה...מה נהיה?מיקי 04/2016/14הגב לתגובה זו1 3הפרסום בישראל תת רמה!סגור
- טען עוד
-
22.מעניין אם עטרה תתגייסחחח 04/2016/14הגב לתגובה זו0 3זה כל כך גרוע שיש מצב שאפילו עטרה שמתגייסת תמיד לעזור לחברים דמבו וקיטייניק תוותר הפעםסגור
-
21.עובדי JWT היקריםאיציק 04/2016/14הגב לתגובה זו7 3כל הכבוד לכם על ההתגייסות בתגובות, יחד נכריח את כולם לאהוב את הקמפיין הבינוני שלנו!סגור
-
20.בטח אמרו להם שזה ייתפוס כמו הפרסומות לסלקום עם משיחגיא מ. 04/2016/14הגב לתגובה זו3 3יותר מזכיר לי את הפרסומת לפלאפון עם חנן גולדבלט לפני 30 שנה. המשרד שקיבל את התקציב יודע למכור את עצמו מצוין אם הוא הצליח לשכנע את הלקוחות לעבור אליו.סגור
-
19.גאוני. המסר חד וברור!אבירם 04/2016/13הגב לתגובה זו3 2אני כבר לא אוותר על הדיוטי.סגור
-
18.אי אפשר שלא לאהוב...עידית ע. 04/2016/13הגב לתגובה זו3 2אחרי קמפיין ארט שהצליח רק בקרב הברנז׳ה אבל לא פגע למטרות של ריצ׳רדסון ולא הביא לשינוי התפיסתי הרצוי, סוף סוף קמפיין ראוי, מדויק ומעורר מחשבה.סגור
-
17.גאונות של פרסומת! (ל"ת)שלומי 04/2016/13הגב לתגובה זו2 3סגור
-
16.ביקורת רציניתדינה 04/2016/13הגב לתגובה זו3 3זה בדיוק מה שהדיוטי היה צריך. בשנים האחרונות הם נפרדו מהעממיות וגם מהלקוחות. שידרו יוקרה שכללה שיפוץ לא אחראי והפרסום היה בהתאם. זו חזרה לקרקע. זה מה שישראל אוהבת. אחלה פרסומת. Welcome back James Richardsonסגור
-
15.ביקורת רציניתדינה 04/2016/13הגב לתגובה זו2 2זה בדיוק מה שהדיוטי היה צריך. בשנים האחרונות הם נפרדו מהעממיות וגם מהלקוחות. שידרו יוקרה שכללה שיפוץ לא אחראי והפרסום היה בהתאם. זו חזרה לקרקע. זה מה שישראל אוהבת. אחלה פרסומת. Welcome back James Richardsonסגור
-
14.בשביל זה עשו את כל הטררררררם?רמי 04/2016/13הגב לתגובה זו3 2לפחות לפני היו חדים וברורים. חבורה של טמבלים שמגיע להם לאכול את הדרעק שבישלו לעצמם.סגור
-
13.אני לעולם לא אציג קריאטיב כזה (ל"ת)גדעון 04/2016/13הגב לתגובה זו3 2סגור
-
12.שזה המוצרבושה 04/2016/13הגב לתגובה זו1 2שהצופה מקבל!סגור
-
11.ביקורת רצינית: כנסו>ירון 04/2016/13הגב לתגובה זו2 1מהלך סהכ טוב. לא...ממש לא! אני שואל מה זו "השפה החדשה"? היכן היא לא הבנתי. מעניין כמה כסף עקצו את הלקוח בהפקה של שקל שבעים. טקסט גרוע ולא מצחיק וגם אם ניסו לא להצחיק אז הטקטס גרוע ומתאים לשנת 2002. בקיצור. לפח אשפה.סגור
-
10.עצוב (ל"ת)מנכל 04/2016/13הגב לתגובה זו0 1סגור
-
9.קונספט נחמד- ביצוע גרועפספוס 04/2016/13הגב לתגובה זו2 1התובנה לא רעה דווקא. נפלו בטקסטים, נפלו בענק בשחקן, הגרין זועק לשמיים, לא מצחיק מספיק. חבל. היה פה פוטנציאל.סגור
-
8.איזה פחיואל 04/2016/13הגב לתגובה זו0 1אבל... מגיע לכםסגור
-
7.הבריף: פרסומת עממית (ל"ת)שירה 04/2016/13הגב לתגובה זו0 1סגור
-
6.לא חד מספיק, וחסר תובנה משמעותיתשם פרטי 04/2016/13הגב לתגובה זו2 1דווקא בסרט האחרון "נופר תני להם קצת זמן" - יש הרגשה שגירדו משהו אמיתי, עם תחושת הלחץ שיש להספיק לפני הקריאות האחרונות. צדי צרפתי היה אומר על זה ש"זה ליד". בלי קשר לכלום - השחקן על הפנים, לא מצחיק, לא טבעי ומבוים להחריד.סגור
-
5.לא מצחיק... (ל"ת)טלקו 04/2016/13הגב לתגובה זו0 1סגור
-
4.איזו שכונהשחלה אחורית 04/2016/13הגב לתגובה זו3 1איפה האלגנטיות המסוגננת של גדעון ואיפה זה. לקחו את כל הלייפסטייל שהוא ידע להעביר בצורה כ"כ מינימליסטית ויפה וזרקו לפח, לטובת עוד פרזנטור עילג עם שם שנראה כמו בדיחה מהבורר ועברית משובשת-בכוונה. עגום.סגור
-
שכונת חייםחצוצרה קשורה 04/2016/13הגב לתגובה זו0 2אולי כי הקמפיין של גדעון היה מוקפד ואלגנטי אבל שווה לתחת? אולי כי הקמפיין של גדעון לא עבד אולי כי הדיוטי צריך משהו אחר שכן יעבוד? שכן ישנה את התפישה ויכניס את הלקוחות לתוך החנות?סגור
-
אה, אז את הבחורה עם ה'תפישה' (ל"ת)סימחה 04/2016/14הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.בשביל זה הם עזבו את גדעון עמיחי?נועם 04/2016/13הגב לתגובה זו6 1איזה אפסיםסגור
-
בשביל סרט פוסט עם בקבוק וויסקי על רקע לבן ואותיות של נמלי תעופה שאף אחד לא מזהה הם שילמו לגדעון? (ל"ת)נעים 04/2016/13הגב לתגובה זו1 3סגור
-
שם לפחות הייתה בולטותנועם 04/2016/14הגב לתגובה זו3 1כשראו את המודעות או את הסרט הבנת ישר על מה מדובר. הבחור הזה מהקפה נראה כמו מיליון פרזנטורים בשקל שרובצים לנו על המסך, כמו הקמפיינים המפגרים של הבינלאומי או טרווליסט, יורדים על מזרחים וחושבים שכולם יעופו על זה.סגור
-
2.וואו כמה חבל קרייאיטיב כל כך גרוע (ל"ת)דניאל 04/2016/13הגב לתגובה זו4 1סגור
-
וואו כמה חבל שם ככ יפה ואשכים ככ קטנים (ל"ת)דניאלה 04/2016/13הגב לתגובה זו1 3סגור
-
חחחחח. גאונ/הדניאל 04/2016/13הגב לתגובה זו0 125 סמ ובעל קריאייטיב מנצחסגור
-
1.אוי זה נורא, מה יהיה עם הפרסום המאעפן הזהיחזקאל 04/2016/13הגב לתגובה זו3 2עברו כבר להייטקסגור


