שיווק ופרסום

כשר לפסח: סוכנות Smoyz תטפל בתקציב הדיגיטל של מותג החטיפים סניקרס

במסגרת התקציב תנהל Smoyz את כלל הפעילות הדיגיטאלית, הסושיאל והגרילה של המותג בישראל
משה בנימין |  1
יעל רנה-אסף. Smoyz (צילום נוי קירילובסקי)
מותג החטיפים הבינלאומי סניקרס מבית MARS יחל בפעילות תקשורתית בישראל, בקמפיין שיעלה לאחר פסח. סוכנות הפרסום Smoyz בבעלותה של יעל רנה-אסף נבחרה לנהל את תקציב הדיגיטל שצפוי לעמוד על מאות אלפי שקלים.
במסגרת התקציב תנהל Smoyz את כלל הפעילות הדיגיטאלית, הסושיאל והגרילה של המותג בישראל. כזכור, בסוף שנת 2015 נפרדו דרכיהם של עומר המעגן-אסף ומיכאל מור יוסף שהחזיקו בשותפות את משרד הפרסום פלא-פה. המעגן-אסף, בן זוגה של יעל רנה-אסף החל מאז לשתף פעולה עם Smoyz, תחת פלא-פה שהמשיכה את פעילותה כסדרה. 
ב-Smoyz מוחזקים מספר תקציבים בולטים, ביניהם: סודה סטרים, ברגר קינג, אלדו, קול איט ספרינג, חוגלה, אקס בוקס, ריגלי (סקיטלס, אורביט, פייב), פריקרס, מולר, אוונט, דאק (SC JHONSON) ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ולדיגיטל
    מה לה 04/2016/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ברור מה הקשר. נאחל ללקוח בהצלחה.
    סגור