שיווק ופרסום
רודריגו גונזלס ויאיר קיבייקו - על אפליקציית Lifestage
מגזין הדיגיטל של אייס DIGITALK עוסק הפעם באפליקציית הווידאו החדשה של פייסבוק שמיועדת לבני נוער, וכיצד המותגים יכולים לנצל אותה לטובתם?
הווידאו ברשת הולך ותופס יותר ויותר נפח. רק לאחרונה בחרה רשת AMC לשדר בלייב-פייסבוק את סדרת הדגל שלה PREACHER. הפעם נעסוק במגזין הדיגיטל של אייס DIGITALK בהגשתו של רודריגו גונזלס, באפליקציית הווידאו החדשה של פייסבוק - Lifestage, שמיועדת לצעירים ובעיקר לבני נוער, וכיצד המותגים יכולים לנצל אפליקצייה זאת במסגרת פעילותם השיווקית והמכירתית.
האורח שלנו השבוע הוא יאיר קיבייקו, מנהל פיתוח עסקי במשרד They Say Digital. לטענתו, עם התפתחות עולמות הווידאו ברשתות החברתיות, המותגים ילכו יותר ויותר לכיוון של פיתוח נכסים דיגיטליים עם הפקת ימי צילום, וידאו 360 ועוד.
קרדיטים: הגשה: רודריגו גונזלס - מנכ"ל חברת VEO | עריכת תוכן: עדי ברזילי | ייעוץ מקצועי: משה בנימין | צילום ועריכה: גילי מייזלר | עורך ראשי: אלכסנדר כץ
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.פשששש רודריגו התקדםעדן 09/2016/04הגב לתגובה זו2 0אכן עיתונאי בחסדסגור


