שיווק ופרסום
תקציב הפרסום של מכללת כנרת יוצא למכרז
תקציב הפעילות הפרסומית של המכללה עמד על כ-14 מיליון שקלים במחירי מחירון בשנת 2016. בפועל, במחירים ריאליים, מדובר על כ-3.5 מיליון שקלים
שנתיים וחצי לאחר המכרז האחרון שבו זכה משרד הפרסום החיפאי ירקוני (לצד משרד היח"צ בן חורין אלכסנדרוביץ'), תקציב הפרסום של המכללה האקדמית יוצא שוב למכרז - כך נודע לאייס.
פרסום ירקוני שזכה במכרז בספטמבר 2014 החליף בזמנו את משרד הפרסום לאו ברנט לאחר 4 שנים שבהן טיפל בתקציב המכללה. באותו המכרז התמודד גם 'לאו ברנט' לצד 'מקאן ואלי' ו'בורודה קפלן'.
על פי יפעת בקרת פרסום, תקציב הפעילות הפרסומית של המכללה עמד על כ-14 מיליון שקלים במחירי מחירון בשנת 2016. בפועל, במחירים ריאליים, מדובר על כ-3.5 מיליון שקלים, כפי שהצהירה המכללה בעבר. כמו כן, על פי יפעת בקרת פרסום, עולה כי מירב התקציב של המכללה מופנה לסקטור הדיגיטל עם כ-60% מהפעילות. היתר מתחלק בין העיתונות עם 22%, הרדיו עם 10% וחוצות עם 8%.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.קראתי את תנאי המכרז והקאתי בפההמפצח 04/2017/25הגב לתגובה זו0 0חצופים וארוגנטים!סגור