שיווק ופרסום

תקציב הפרסום של רשת 'מגנוליה' עובר לבאומן בר ריבנאי

בשנת 2016 טופל התקציב על ידי ראובני פרידן ipg לצד פעילות עצמאית של הרשת ועמד על כ-4 מיליון שקלים במחירי מחירון המהווים בפועל כ-1.5 מיליון שקלים
משה בנימין | 
מגנוליה (צילום יח"צ)
תקציב הפרסום של רשת התכשיטים מגנוליה עובר למשרד הפרסום באומן בר ריבנאי. בשנת 2016 טופל התקציב על ידי ראובני פרידן ipg לצד פעילות עצמאית של הרשת ועמד על כ-4 מיליון שקלים במחירי מחירון המהווים בפועל כ-1.5 מיליון שקלים.
מגנוליה הוקמה ב-1996 ונמכרה ב-2007 לקרן ההשקעות מרקסטון. ב-2016 החליפה הרשת ידיים ונרכשה על ידי חברת תכשיטי בן יהודה בעסקה שבמסגרתה מרקסטון תקבל נתח מרווחי החברה ב-3 השנים הקרובות. 
מגנוליה מפעילה רשת של כ-90 דוכני תכשיטים שרובם ממוקמים בקניונים בישראל. בנוסף לכך, לרשת דוכנים הפועלים תחת השם מגנוליה מסביב לעולם שרובם באחזקה של זכייינים. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה