שיווק ופרסום
תחרות הבאמפרים בגוגל: פובליסיס לקחו את כל הקופה
סדרת סרטי "להיט בקטנה" של באומן לקחה את המקום הראשון ותזכה את הצוות במשרד בטיסה לפסטיבל קאן. לתחרות הוגשו מעל 60 קמפיינים של 52 מותגים על ידי 18 משרדי פרסום
תחרות ה-Bumper Clash, הבאמפרים של Google, סרטוני הפרסומת באורך של לא יותר מ-6 שניות - נערכה אמש במשרדי החברה בתל אביב. הזוכים הגדולים של הערב מגיעים כולם מאותה המשפחה - קבוצת פובליסיס ישראל. במקום הראשון זכה משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, בשני זכה גליקמן שמיר סמסונוב ובשלישי זכה ליאו ברנט.
באומן קטפו את המקום הראשון עם סדרת הסרטים "להיט בקטנה" עבור עלית למותגי טוויסט, פסק זמן וטורטית בשפה משעשעת שמציגה לכאורה שיר מלא ב- 6 שניות. גליקמן שמיר סמסונוב הגיעו למקום השני עם קמפיין לשירות המשלוחים Gett delivery שמצליח לחבר את יתרונות החברה לאופי הבאמפר ובמקום השלישי לאו ברנט עם הקמפיין ״היא חיכתה מספיק״ ל-Impress שעושה מניפולציה קריאייטיבית נחמדה על עיגול טעינת הסרטון.
להיט בקטנה - באומן בר ריבנאי לעלית
Gett - שירות המשלוחים. גליקמן שמיר סמסונוב
Impress - לאו ברנט
על פי גוגל, לתחרות הוגשו מעל 60 קמפיינים של 52 מותגים על ידי 18 משרדי פרסום. צוות באומן בר ריבנאי שלקח את המקום הראשון זכה בנסיעה וכניסה לפסטיבל הפרסום בקאן, הצוות בגליקמן שמיר סמסונוב זכה בביקור ביו-טיוב ספייס בלונדון והצוות הזוכה במקום השלישי, מלאו ברנט, זכה בארוחה במסעדת שף. את העבודות שפטו נציגים מכל משרדי הפרסום שהגישו עבודות.
מצעד 10 המקומות הראשונים בתחרות
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(5):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
4.מזל טובמוריס לוי 03/2018/08הגב לתגובה זו0 0פובליסיס יכולים להשתתף בתחרויותסגור
-
תודה! ג׳ון פובליסיס עצמו חתם לכולנו (ל"ת)מוריס ז׳אנו 03/2018/08הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.מזל טובמוריס לוי 03/2018/08הגב לתגובה זו0 0אז החרם של פובליסיס על תחרויות נגמר ובגדול! מברוק לכםסגור
-
2.עבודות מצוינות אחת אחת (ל"ת)שיר צדק 03/2018/08הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.כבוד למשרדים הזוכים!אורלי 03/2018/08הגב לתגובה זו0 0אלה באמת המשרדים הכי טובים שיש כרגע בשוקסגור