שיווק ופרסום

המודל החדש והניסיוני של IKEA: מנוי להשכרת רהיטים

התכנית הייחודית תבחן לראשונה בשווייץ, בדגש על ריהוט משרדי. הרשת מתכננת לשפץ את הרהיטים בתום תקופת השכירות ולמכור אותם שוב
משה בנימין | 
IKEA (צילום iStock)
ענקית הריהוט השבדית IKEA הודיעה על השקת מודל ניסיוני לשיווק רהיטים, במסגרתו הצרכנים יוכלו לשכור את הרהיטים מהרשת במקום לקנות אותם, באמצעות מנוי. המדינה הראשונה שבה תבחן התכנית החלוצית תהיה שווייץ, בדגש על ריהוט משרדי בשלב הראשון. 
רשת הריהוט הגדולה בעולם כבר חתומה על מודל מכירת הרהיטים המהפכני שהציגה לעולם במסגרתו האיסוף וההרכבה נעשה על ידי הצרכנים, מתוך מגוון עצום, מחוט תפירה עד למטבח מרוהט ומאובזר. המודל החדש אמור לשרת אותה תדמיתית ופיננסית. מבחינת התדמית מדובר בצעד משמעותי של הרשת לתוך עולם הקיימות הירוק שיאפשר לה להשכיר רהיטים ואז לקבל אותם בחזרה, לשפץ אותם ולמכור אותם שוב וכך להקטין את השימוש בעץ. פיננסית, הרציונל הוא לגרום לתנועת לקוחות ערה, לפזול לצרכני המילניאל'ס ולשמר את הלקוחות שנמצאים במודל מנוי שיחזיר אותם לחנות.
המודל החדש שאותו בוחנת החברה הוא חלק מרענון רחב יותר של אסטרטגיית החברה בכלל. לאחר שנים של הקמת מרכזי ענק בפאתי ערים, כמו גם בישראל, החברה החלה לפתוח סניפים בטבורן של ערים מרכזיות לצד חנויות פופ-אפ נישתיות. רק לאחרונה הודיעה הרשת על פתיחת סניף פופ-אפ בנמל תל אביב.
טורביורן לוף, מנכ"ל אינטר IKEA שמחזיקה בבעלות על המותג אמר לפייננשל טיימס, כי "אפשר לומר ששכירות הוא דרך נוספת לממן רכישת מטבח. כשהתכנית תושק ותרוץ, נרצה מאוד לראות מה קורה עם המוצרים והאם הלקוחות שומרים עליהם".
תגיות IKEA | שוויץ | שיווק
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה