שיווק ופרסום

פרסומת השבוע: תנובה Alternative - "מפתיע כמה שזה טעים"

כולנו היינו רוצים להידחס לאוטו הגדול והירוק של אסתר רדא, שמובילה את הקמפיין החדש לתחליפי החלב של תנובה. זה לא רק השיר הנאיבי ואווירת הג'אז, אלא בעיקר התחושה ש"כל מה שלא חללללב" מגיע בלעדית מהשליחה רדא ולהקתה  
בועז גולדברג |  3
מתוך "האוטו הירוק", תנובה אלטרנטיב (צילום גבע טלמור)
מסיפורי האגדות על הימים הראשונים של אלביס פרסלי כזמר, עוד כשעבד כנהג משאית, תמיד מצטיירת התמונה הבאה: נהג משאית מאיר פנים וטוב לב, חמוש בכובע מצחייה, נוסע לבד בכביש בינעירוני בלב אחו ירוק, איפשהו בדרום ארצות הברית. הנהג המחייך משחק עם הרדיו, מקווה ליפול על שיר אהוב, אולי שיר שלו - ואז... ביפ! צליל צופר קצר של אוטו מסב את תשומת לבו למראת הרכב שלצידו.
זהו התרחיש שמלווה אותנו בתחילת הפרסומת החדשה של תנובה, שבאה לשווק לנו ליין חדש של תחליפי חלב מסויה, קוקוס ושקדים. אלביס אולי לא נוכח, אבל להקת סול שלמה - כולל צמד נשפנים, גיטריסטית ליווי וכמובן, הזמרת המנהיגה רדא - הייתה יכולה בקלות לקפוץ לביקור בעולמו של המלך.  בזכות הקוליות של רדא והעיבוד שלה ללחן העממי "האוטו שלנו"; ובזכות החיבור בין המשקה הירוק, הטבע והתחושה ש"כל מה שלא חללללב" מגיע בלעדית ממש מתוך האוטו הירוק של רדא, קבלו את פרסומת השבוע של אייס.
 
ועכשיו, לטס טוק ביזנס:
משרד פרסום: מקאן ת"א.
מספר ימי צילום: 2.
מדברי צוות הקריאייטיב של McCann: 
איך נכנסתם לפרויקט ואיך יצאתם ממנו?
"עולם תחליפי החלב במגמת צמיחה בכל העולם, ובישראל תנובה מובילה אותו. נכנסנו לפרויקט כשחשבנו שהקטגוריה היא 'סויה וטבעונים' וגילינו, וואלה זה טעים, זה לא רק סויה, ושהטבעונים הם רק חלק קטן מהצרכנים של המוצרים. גם אנחנו הפכנו ל#אוהבים_שיבולת_שועל".
מה היה הפיצוח הכי גדול בפרויקט?
"הפיצוח הכי גדול בפרויקט היה השימוש בנכס צאן ברזל - האוטו הירוק של תנובה הקלאסית. דורות של ישראלים זמזמו את 'האוטו שלנו גדול וירוק'. האוטו של תנובה, שבאמת נסע בכבישי עמק יזרעאל והביא לתנובה ביצים וחלב. כעת, אותו אוטו ירוק מביא לצרכנים הישראלים גם את כל מה שהוא לא חלב. יש פה אמירה חזקה על תנובה, שמעידה על ארגון חדשני עם יכולת הקשבה לצרכנים הישראלים - זיהוי מגמה הולכת וגוברת של ביקוש למוצרים אלטרנטיביים במקרר החלב".
יש איזה משפט קאלט שתפס על הסט?
"משפטי קאלט נולדים רק בסטים הוליוודים, ובסט פה היינו הכי ישראלים שיש. היה מרגש לראות את עשרות האנשים בצוות - מהגיל המבוגר ביותר ועד הצעיר ביותר, מסתובבים ומזמזמים את השיר המיתולוגי 'האוטו שלנו' במשך יומיים. תנובה הוא מותג ישראלי אייקוני שהפך לעוגן של הארוחות המשפחתיות הישראליות. השיר 'האוטו הירוק' הוא מסמליה של הישראליות, זו שמתגעגעים אליה ורוצים לחזור אליה בזכות טעם הילדות שצרוב בזיכרונות של כולנו".

 רדא​ והלהקה. הייתה יכולה בקלות לקפוץ לביקור בעולמו של המלך
השליפה הכי מוצלחת?
"בישיבות שלנו עם הבמאי, יונתן גורפינקל, נולד טוויסט מפתיע שמיד אהבנו - הארגז הנגרר שאותו הלהקה סוחבת אחרי האוטו, בדמות הארגז הירוק והמיתולוגי שאנו רגילים לראות בדרך כלל קשור לאופניים - רק מוגדל לממדים ענקיים. החיבור לזיכרונות הילדות והתאמתם להיום, הם אלו שהופכים את כל האירוע לכיפי, חדשני ובולט". 
רשימת קרדיטים מלאה:
הפקה מוזיקלית: תומר בירן
קולות: אסתר רדא
קריאייטיב: מקאן תל אביב
מנכ"ל: נדב פרסמן
מנהלת קריאייטיב ראשית: סיגל עבודי
סמנכ"ל קריאייטיב: רן אלון 
קופירייטר: רעות רז
ארט-דיירקטור: דניאלי ורדי​
סמנכ"לית לקוחות: שני שאול ונגוש
מנהלת לקוחות: נועה גיא
תקציבאיות: ספיר גוזלן, מיכל רבינוביץ
סמנכלי"ת הפקה: נווה זרח
מפיק: גלעד גדיש
במאי: יונתן גורפינקל
חברת הפקה: ראבל
עורך:  דדן עוזיאל
צלם: לאל אוטניק
סטילס: גבע טלמור
אסטרטגיה: אתי עבאדי, מיכל גלברד
מדיה אופליין: יניב סנה, מיכל ליבסקינד, רוני אלדוריטי
מדיה אונליין: רעות כהן, עינת ביטרמן, הדס שלאין 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איזו מדהימה את אסתי (ל"ת)
    אורלי 03/2020/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    התמונה של העיר הגדולה והכביש המהיר
    מאיר 03/2020/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נראה לי I45 מצפון להיוסטון טקסס לכיוון דרום. האם טעיתי?
    סגור
  • 1.
    פרסומת מדהימה (ל"ת)
    ניסים כלימי 03/2020/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור