שיווק ופרסום

בובה של פרסומת: שלום מיכאלשווילי בקמפיין חדש בהיקף של 2 מיליון שקל

לכבוד חגיגת בלאק פריידיי, LG ישראל והיבואנית קבוצת ח.י. יעלו בקמפיין חדש בטלוויזיה ובדיגיטל בהשקעה של 2 מיליון שקלים בכיכובו של הקומיקאי שיגלם את דמותו של פאדי מוסטפא מתוך 'בובה של לילה'
כפיר אדר |  1
שלום מיכאלשווילי בפרסומת (צילום דניאל אדרי)
התגעגעתם ל'בובה של לילה'? LG ישראל וקבוצת ח.י., היבואנית הרשמית של LG בישראל, עולות היום (שני) בקמפיין חדש לכבוד מבצעי הבלאק פריידי ובמרכזו - מסכי הטלוויזיה של LG ומחזירות לרגע את אחת הדמויות האהובות של התכנית.
הקמפיין, שיעלה בטלוויזיה ובדיגיטל, יהיה בכיכובו של הקומיקאי והשחקן שלום מיכאלשווילי, אשר יגלם את דמותו של פאדי מוסטפא מתוך התוכנית "בובה של לילה" המשודרת בערוץ הספורט. הקמפיין, בהשקעה של 2 מיליון שקלים, כולל שלושה סרטונים, והוא נעשה על ידי משרד הפרסום של LG בישראל, יהושע TBWA.
 
גיא בן יהודה
, סמנכ"ל השיווק LG ישראל, מסר כי: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה בין שלום מיכאלשווילי, שחקן וקומיקאי מהשורה הראשונה, לבין מותג מוביל כמו LG, הידוע בארץ ובעולם כפורץ דרך בשוק מסכי הטלוויזיה. בחרנו לעלות בקמפיין ייחודי לקראת הבלאק פריידיי, כחלק מהביקוש שנוצר למסכי טלוויזיה איכותיים, מאז פרוץ משבר הקורונה. טלוויזיה חכמה ומתקדמת הפכה בתקופה זו למוצר מבוקש עבור כל בני המשפחה, ואנו גאים להציג את מגוון הדגמים הרחב שלנו במסגרת הקמפיין".
גיא דה פיצ'וטו, מנכ"ל ח.י. אלקטרוניקה, מקבוצת ח.י. הסביר: "סביב משבר הקורונה החלטנו לצאת עם מהלך שונה והומוריסטי שיעלה חיוך על פניהם של לקוחותינו. חברנו לשלום מיכאלשווילי , שחקן וקומיקאי מוכשר ומוערך מאוד, שיקדם ויציג את היתרונות הטכנולוגיים הבלעדיים שיש למסכי הטלוויזיה של LG בצורה נגישה ומצחיקה."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גדול !
    מיכאל 11/2020/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלום נהדר ומוכשר !
    סגור