שיווק ופרסום

ביסלי משיק קמפיין חדש עם איתי לוי ועדן דרסו

חטיף ביסלי אסם משיק קמפיין חדש מוזיקלי ומקפיץ, בכיכובם של הזמר איתי לוי והראפרית עדן דרסו. השפה החדשה של המותג מתמקדת ברעש ובכיף סביב חווית האכילה של החטיף
יהודה לוינגר | 
איתי לוי ועדן דרסו (צילום יחצ)
חטיף ביסלי אסם משיק הערב (חמישי) קמפיין חדש מוזיקלי ומקפיץ, בכיכובם של הזמר  איתי לוי והראפרית עדן דרסו, במסגרתו יביאו לידי ביטוי השניים את הכיף והרעש שנוצרים מאכילת ביסלי. הפרסומת החדשה, תשלב מוזיקה בסגנון ים תיכוני ישראלי יחד עם ראפ, באווירה "מרימה"  ושמחה, תחת הסלוגן "ביסלי, כיף לעשות רעש!".
השפה החדשה שתושק במסגרת הקמפיין שמה דגש על הרעשים הכייפים והשמחים שמוכרים לכולנו ומאפיינים את הקהל הישראלי - כל זאת בשילוב הרעש הכה מוכר שנוצר בעת אכילת החטיף. רעש מקפיץ נוסף שנשמע בקמפיין- הוא הלחן של הסלוגן המזוהה עם ביסלי -"תעמיס לי ביסלי" המלווה את המותג כבר שנים ארוכות וחוזר אלינו גם בפרסומת החדשה.  
כזכור, על פי הדיווח של תכנית הבידור של גיא פינס מלפני חודש, לוי ישמש כפרזנטור החדש של אסם וביסלי וצפוי לגרוף לכיסו לא פחות מכחצי מיליון שקל.
גלית מילוא, מנהלת פעילות החטיפים באסם מסרה כי "ביסלי, מאז ומתמיד, הוא חטיף שמזוהה עם רעש וכיף. באכילת הביסלי עצמה יש מקצב, יש רעש שאי אפשר להתעלם ממנו. הקמפיין החדש של ביסלי מבטא כיף ושמחה ישראלית, שוודאי היו חסרים להרבה אנשים בשנה האחרונה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה