שיווק ופרסום
פרסומת השבוע: 20 שנות פעילות לפרס ספיר לספרות עם מפעל הפיס
משרד הפרסום אדלר חומסקי יחד עם מפעל הפיס עלו עם פרסומת חדשה למען הספרות הישראלית, יחד עם הסופרים הישראלים הם יצאו למסע מרהיב ביום צילומים בהשתתפות הסופרים, זאת פרסומת השבוע של ice
מפעל הפיס בשיתוף משרד הפרסום אדלר חומסקי יצאו בקמפיין חדש למפעל הפיס המציין בגאווה גדולה את 20 שנות פעילות פרס ספיר שנוסד בשנת 2000 והפך ברבות השנים למוסד חשוב ומוערך. בפרסומת ניתן לראות את הסופרים עצמם, שמספרים את הסיפור שלהם וכל אחד בסיטואציה שונה ובמקום שונה.
פרס ספיר הוא פרס שמעניק מפעל הפיס אחת לשנה לספר בתחום הסיפורת. הפרס, אחד ממפעלי התרבות של מפעל הפיס, נוסד על ידי יושב ראש מפעל הפיס אברהם כ"ץ-עוז לזכרו של פנחס ספיר, ומוענק החל משנת 2000. תקנון ורוח הפרס מבוססים על מתכונת פרס מאן בוקר הבריטי. פרס ספיר הוא הפרס הספרותי בעל הערך הכספי הגבוה ביותר המוענק בישראל.
דבר המשרד:
"פעם בעשרים שנה מזדמן לנו לעשות קמפיין כל כך מיוחד למען הספרות הישראלית. היה מרגש לפגוש את הסופרים שאנחנו אוהבים, ולחלוק עם הצופים את האהבה שלנו לספרים".
דבר הבמאי:
"רעיון מקסים עם סופרים מרגשים, השתדלתי כמה שפחות להפריע..."
"רעיון מקסים עם סופרים מרגשים, השתדלתי כמה שפחות להפריע..."
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרוייקט:
"האתגר הראשוני היה הבריף עצמו - איך לעודד אנשים לרצות לקרוא ספר. חשבנו איך ננגיש לקהל את חווית הקריאה, כשהטקסט הספרותי מקבל את הבמה, בתוך ברייק הפרסומות. אבל האתגר הגדול יותר היה להוציא את השחקנים החבויים בתוך הסופרים".
"האתגר הראשוני היה הבריף עצמו - איך לעודד אנשים לרצות לקרוא ספר. חשבנו איך ננגיש לקהל את חווית הקריאה, כשהטקסט הספרותי מקבל את הבמה, בתוך ברייק הפרסומות. אבל האתגר הגדול יותר היה להוציא את השחקנים החבויים בתוך הסופרים".
קרדיטים:
משנה למנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי: טל ריבן
סמנכ"ל קריאייטיב: מיכאל קוטקס
מנהל קריאייטיב: מוטי רובינשטיין
קופירייטריות: יעל קורן ורעות מגרה
ארטדיירקטור: ג'ני חודורקובסקי
מנהלת לקוחות: ליאור גלעד
סופרווייזרית: טל גרינגרז
תקציבאית: שיר אליהו
מפיקה: נעמה בלז
מנהלת פלנינג: אירית שפייזמן
קריאייטיב דיגיטל – עידן צחר והצוות: רעות קדמון ואלברטין בלס
סטודיו ביצוע: ליאור הירש והצוות
מדיה קום: טל קדמי ודור ברק
אינטראקשן: ליאור קרביס
במאי: רני כרמלי
חברת הפקה: מיאלמה
בית פוסט: גרוסמן
משנה למנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי: טל ריבן
סמנכ"ל קריאייטיב: מיכאל קוטקס
מנהל קריאייטיב: מוטי רובינשטיין
קופירייטריות: יעל קורן ורעות מגרה
ארטדיירקטור: ג'ני חודורקובסקי
מנהלת לקוחות: ליאור גלעד
סופרווייזרית: טל גרינגרז
תקציבאית: שיר אליהו
מפיקה: נעמה בלז
מנהלת פלנינג: אירית שפייזמן
קריאייטיב דיגיטל – עידן צחר והצוות: רעות קדמון ואלברטין בלס
סטודיו ביצוע: ליאור הירש והצוות
מדיה קום: טל קדמי ודור ברק
אינטראקשן: ליאור קרביס
במאי: רני כרמלי
חברת הפקה: מיאלמה
בית פוסט: גרוסמן
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(4):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
4.קמפיין מקסים ומרגש!!! (ל"ת)אלדד 03/2021/24הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.פרסומת השנהדור 03/2021/16הגב לתגובה זו0 0הפרסומת הזאת היא פרסומת השנה והמסר כלכך חשוב!!!סגור
-
2.הבעיה בתשדיר שהוא לא מניע לפעולה.ד.א. 03/2021/12הגב לתגובה זו0 0הוא לא אומר "לכו לקנות ספר". וזה תשדיר, לא פרסומת (משודר גם בכאן 11).סגור
-
1.פרסומת איכותית (ל"ת)ליבנת 03/2021/12הגב לתגובה זו2 0סגור


