שיווק ופרסום

צפו: רונאלדו לומד להגיד "מהפיכה" בעברית בקמפיין של הוט

מאחורי הקלעים של קמפיין הוט החדש בביומו של אביב מערבי ובהשתתפות גל גדות וכריסטיאנו רונאלדו: כך לימדו את רונאלדו להגיד "מהפיכה", וזאת לא גל שלימדה אותו
שירה יום טוב |  1
רונאלדו (צילום צילום מסך אינסטגרם maaravi)
רונאלדו ו-וונדרוומן נפגשו לצלם קמפיין להוט שיצא השבוע, לשם כך רונאלדו היה צריך ללמוד מילה אחת בעברית "מהפכה" אבל מסתבר שלגרון הפורטוגזית של הכדורגלן בעל הישגים מהמרשימים בהסטוריית הכדורגל - מדובר משימה בלתי אפשרית.
גם בתוצר הסופי של הפרסומת, עושה רושם שאם היינו פוגשים את רונאלדו ברחוב והוא היה מנסה לומר לנו "מהפכה"! ספק אם היינו מבינים למה הוא התכוון. בסרטון שעלה באינסטגרם של במאי הקמפיין אביב מערבי נחשפים הניסיונות הארוכים לגלגל על לשונו הלטינית את המילה המאוד מכשילה הזאת, שכוללת עיצורים עבריים מובהקים ברצף שלה, וכך זה נראה:
בקמפיין, שביים אביב מערבי, שותפתו סט הצילומים (או שלא) גל גדות מלמדת אותו בסבלנות להגיד "מהפכה", כמעט כמו שלימדה את קונאן אובריאן להגיד בהצלחה ולגרש עין הרע ב"טפו טפו טפו". אז מהפכה גדולה לא קרתה באפשרות העיצורים של רונאלדו אבל מה שהוט ניסו לעשות הצליח, וה"מהפכה" מהדהדת בראש הרבה זמן אחרי שצופים בשבירת שיניים של רונאלדו בפרסומת.
 

הקמפיין החדש של הוט עלה השבוע עם הפרזנטורית הוותיקה, גל גדות הוונדרוומן, שקיבלה חיזוק מהוונדרגל, לחלוטין שיחוק של הוט בליהוק העוצמתי, כמעט התשכנענו הם עפים, ועוד ביחד. אבל צילומי המאחורי הקלעים חושפים שהצילומים בכלל נעשו בשלט רחוק, ושני הוונדרים בכלל לא נפגשו. מערבי, הבימאי הוא למעשה זה שלימד את רונאלדו את ה"מכפכה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אף מילה על זה שהדבר המביך הזה מועתק אחד לאחד מליוויס?
    קופי פייסט 05/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל שבעשרים השנים שעברו מאז שהיא עלתה, הם לא עשו באמת תחקיר קטן איך עשו את זה, ובגלל זה ה-CGI נראה כמו הפרצוף של ראובני פרידן. https://musebycl.io/postscript/what-i-learned-jonathan-glazers-levis-ad-20-years-ago
    סגור