שיווק ופרסום

בהשקעה של יותר מ-2 מיליון שקל: תדיראן וסינמה סיטי ישתפו פעולה

טכנולוגיה חדשה של תדיראן לטיהור אוויר באולמות הקולנוע של הסינמה סיטי בהשקעה של למעלה מ-2 מיליון שקל. משה ממרוד, מנכ"ל תדיראן: "למען בריאותנו ובריאות ילדינו". מנכ"ל סינמה סיטי, אבי אדרי: "לקחנו אחריות מעבר לנדרש"
אביחי דלאל | 
אבי אדרי ומשה ממרוד (צילום סטודיו מוסטאש)
השבוע נרקם שיתוף פעולה חדש בין תדיראן לרשת בתי הקולנוע סינמה סיטי שיספק לקהל הצופים אוויר טהור ונקי ממזהמים. שיתוף הפעולה נרקם לאור העובדה שבימים אלה פותחים אולמות הקולנוע את שעריהם לכלל קהל הצופים, ללא מגבלות התו הסגול, לאחר למעלה משנה של סגר בעקבות מגפת הקורונה.
מחקרים מראים כי האוויר בחללים סגורים מזוהם פי 5 מהאוויר בחוץ. לפני ארבע שנים תדיראן הקימה מרכז מו"פ בישראל, במטרה לפתח טכנולוגיות לטיפול באוויר בחללים סגורים. לאחר שמעבדה אמריקאית רשומה FDA הוכיחה שהטכנולוגיה שפיתחה, Air Care O2, המוגנת בפטנט עולמי, יעילה בעד-99.999% לטיהור האוויר מעובשים, בקטריות ווירוסים, תדיראן פנתה לאתגר הבא - להוכיח את יעילות הטכנולוגיה גם במרחב ה"אמיתי" מחוץ לתנאי המעבדה. תוצאות הניסוי, כפי שבוצעו בתנאי שטח, איששו את האפקטיביות יוצאת הדופן של טכנולוגיית Air Care O2: לאחר הפעלת המערכת וטיהור האוויר בחלל האולם הושמדו כ-90% מהעובשים ועד 88% מהבקטריות. מדובר בניסוי אשר בוצע על פי פרוטוקול מדעי, באולמות קולנוע ובנוכחות קהל לאורך זמן. המערכת החדשה של תדיראן מותקנת בימים אלה בכל אחד מ-100 באולמות הקולנוע של סינמה סיטי ברחבי הארץ ומתחייבת לספק אוויר נקי לקהל הצופים באולמות.  
פרופ' אריאל קושמרו, ראש המעבדה לביוטכנולוגיה סביבתית, המחלקה להנדסת ביוטכנולוגיה באוניברסיטת בן גוריון התייחס: "אני עוסק למעלה מ-20 שנה בנושאים מגוונים מתחום המיקרוביולוגיה הסביבתית (חיידקים, פטריות ווירוסים) ושמחתי להיות מעורב בניסויים לבחינת היעילות של פיתוח ישראלי חדש לטיהור האוויר ממיקרואורגניזמים, אשר משפר את איכות האוויר. טיהור האוויר מתקבל באמצעות חמצון של החלקיקים המיקרוביאלים ונטרול שלהם על-ידי שימוש בקמות מזערית של מי חמצן שמייצר המכשיר, ומפוזרים בחלל האולם. מדובר בתוצאות משמעותיות, כאשר הטיפול גורם לצניחה בריכוז עובשים, וירוסים ובקטריות באוויר בחללים סגורים כולל באולמות קולנוע. יש לציין שהפעם נתקלתי בצוות פיתוח רציני שהצליח להדגים היתכנות ופעילות משמעותית בניסוי שטח והורדה של עומס החיידקים והפטריות במעל ל-80% בניסוי ״שדה״ באולם קולנוע. בתנאי מעבדה מבוקרים הודגמה ירידה בעומס חיידקים, פטריות ווירוסים ברמה של כ-99%, נתון מבטיח לכל הדעות."
עלות ההשקעה של הפרוייקט ושיתוף הפעולה בין שתי החברות עומדת על למעלה מ-2 מיליון שקל. רשת הסינמה סיטי תאפשר כניסת ילדים למתחמיה עם השלמת התקנת Air Care O2  של תדיראן בכל 100 אולמותיה.
משה ממרוד, מנכ"ל תדיראן ובעל השליטה אמר: "בחלוף 4 שנות פיתוח, החל מהיום טכנולוגיית Air Care O2 תפעל לראשונה בעולם באולמות קולנוע ותוודא את ניקיון האוויר שנושמים מאות אלפי צופים. מדובר בסטנדרט חדש שעלינו לדרוש, למען בריאותנו ובריאות ילדינו. האוויר שאנחנו נושמים משפיע על התפקוד היומיומי שלנו ולכן חשוב לנו לוודא שאנחנו מביאים את הבשורה החדשה בתחום הטיפול באוויר".
אבי אדרי, מנכ"ל סינמה סיטי הוסיף: "ילדים הם הקהל האהוב עליי בקולנוע. מייד רואים על פניהם את ההנאה וההתרגשות מסרטים. לכן, לקחנו אחריות מעבר לנדרש ובחרנו לדאוג לכך שהילדים המבקרים בקולנוע יקבלו את האוויר הנקי ביותר באולמות שלנו וגם להקטין את יכולת ההעברה שלהם של מזהמים ווירוסים לשאר הצופים. חברנו לתדיראן וציידנו כל אחד ואחד מאולמות הקולנוע בטכנולוגיה שמטהרת את האוויר ממזהמים שונים. אנחנו תמיד פועלים כדי להביא את הסרטים החדשים והפופולריים ביותר לישראל והפעם, גם כדי להיות הראשונים בעולם שמספקים מעטפת בריאותית מבוססת טכנולוגיה חכמה לאורך השהות במתחמינו בעידן שאחרי הקורונה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה