שיווק ופרסום

עומר אדם חוזר לקמפיין נוסף עם בזק, איזה שיר יבצע הפעם עם גידי גוב?

בפעם השלישית, הזמר הפופולארי מצטרף לפרסומת חדשה של בזק ל-Bfiber, רשת הסיבים של החברה, עם הזמר הוותיק והשניים יבצעו גרסת כיסוי לאחד מהלהיטים הגדולים והפעם הוחלט על השיר האגדי של בריטני ספירס – ooops I did it again
כפיר אדר | 
עומר אדם וגידי גוב גולשים (צילום ליאור נורדמן)
עומר אדם הוא לא רק אחד מהכוכבים הגדולים ביותר של עולם המוסיקה בישראל, אבל הוא גם קמפיינר מבוקש ולראיה, היום (שלישי) נודע כי יככב לצד גידי גוב בקמפיין חדש של חברת בזק. זהו קמפיין שלישי משותף לשני הכוכבים. בקמפיין עומר אדם עובר בכל הארץ עם בשורת האינטרנט המהיר וכל פעם נראה במקום אחר להמחשת הפריסה הרחבה.  
הקמפיין החדש של בזק יהיה הגדול והחשוב ביותר של החברה בעשור האחרון ויתמקד את הכניסה האינטנסיבית של בזק לתחום הסיבים והשקת ה-Bfiber, רשת הסיבים האופטיים של החברה. לאחרונה הכריזה בזק על מהלך פריסה אינטנסיבי של סיבים אופטיים. מדובר בפרויקט התשתיות הגדול בישראל המתבצע לרוחבה ולאורכה של המדינה ובהשקעה של מיליארדי שקלים.
כמו בקמפיינים הקודמים של בזק, גם הפעם בחרה החברה לבצע גרסת כיסוי לאחד מהלהיטים הגדולים והפעם הוחלט על השיר האגדי של בריטני ספירס – ooops I did it again, שבמרכזו האמירה של בזק על מהלך ענק נוסף של החברה בתחום האינטרנט המהיר ובמקביל קריצה לשיתוף פעולה קודם של גידי גוב ועומר אדם באחד מהקמפיינים המוצלחים של בזק, בו ביצעו גירסת כיסוי והפכו ללהיט את השיר "בוקר טוב".
בגירסה החדשה לשיר של בריטני ספירס ניתן לשמוע את עומר אדם וגידי גוב מבצעים גם  קטע ראפ מפתיע, כל זאת תחת המסר - בזק מביאה את הדור הבא של האינטרנט - אינטרנט הסיבים של בזק- הכי מהיר בישראל.  הגרסה של השיר עובדה ע"י המלחין תומר בירן שאחראי על להיטים מובילים בארץ.
"הקמפיין החדש עם גידי ועומר הוא מהגדולים והחשובים שנעשו על ידי בזק בעשור האחרון, והוא מסמל את המהפכה של בזק עם השקת הדור החדש של האינטרנט שיגיע לכל בית בישראל. לאחר תקופת הקורונה אנו מבינים יותר מתמיד את הצורך העצום באינטרנט עוצמתי ויציב בבית המאפשר עבודה, לימודים, משחקים וקניות לכל המשפחה בו זמנית וללא הפרעות. תשתית הפיבר החדשה שבזק פורסת לאורכה ורוחבה של ישראל תעניק תשתית חדשנית שתוביל את ישראל לעולם חדש של תקשורת" מסרה מיכל רוזנטל מנהלת תקשורת שיווקית חברת בזק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה