שיווק ופרסום

צפו: זו החברה שהפתיעה את הספורטאים הישראלים בטוקיו

אחת מנותנות החסות של הספורטאים האולימפיים מישראל החליטה להפתיע אותם עם שלט חוצות מרגש: "מדינה שלמה איתכם בלב ובבריכה ובים וברכיבה ובזירת הג'ודו"
מערכת ice | 
ברכות לספורטאים האולימפיים (צילום שרון גדעון קובאיאשי)
בצל האכזבות בימים האחרונים, המשלחת האולימפית הישראלית הופתעה לגלות הבוקר (רביעי) שלטי תמיכה בעברית במקום לא צפוי, מעבר החצייה העמוס ביותר בעולם הממוקם במרכז טוקיו.
כל מי שעבר הבוקר בצומת שיבויה (Shibuya) המפורסם, ה"טיימס סקוור" של טוקיו ובו מעבר החצייה העמוס בעולם, אותו חוצים מעל חצי מיליון אנשים מדי יום, לא יכול היה לפספס שלט חוצות ענקי בעברית ובו נכתב: "בהצלחה למשלחת הישראלית בטוקיו. מדינה שלמה איתכם בלב ובבריכה ובים וברכיבה ובזירת הג'ודו. בהצלחה לאלופים שלנו. אל אל ישראל". ישראלים המתגוררים בטוקיו תיעדו את השלט והעלו את הסרטונים לרשתות החברתיות.
מי שעומדת מאחורי השלט, היא קבוצת שופרסל שביקשה לפרגן לספורטאיות והספורטאים האולימפיים של המשלחת הישראלית. שופרסל היא מעניקת החסות לוועד האולימפי בישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו ובפריז 2024 וזאת על מנת לסייע למשלחות הישראליות וללוות את הספורטאיות והספורטאים להישגים. הסכם החסות של שופרסל לספורטאים האולימפיים כ-1.6 מיליון שקל ל-4 שנים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה