שיווק ופרסום

פרסומת השבוע: ויקיפדיה חוגגת 18 שנה ושוברת מיתוסים

איך אפשר להעביר את המסרים של ויקיפדיה לציבור הרחב לקמפיין לרגל חגיגות 18 שנה? במשרד הפרסום של גדעון עמיחי נרתמו באופן כמעט חינמי למשימה החשובה
מערכת ice | 
ויקיפדיה קמפיין (צילום יחצ)
ויקיפדיה בעברית חוגגת 18 שנה, ומשרד הפרסום של גדעון עמיחי o, No, No, No, No Yes - נרתם לקמפיין שעלה גם בטלוויזיה וגם בדיגיטל. לאחר שרבים כבר מכירים את ויקיפדיה בעברית וכנראה גלשו פעם אחת או יותר בחייהם באתר, מה עוד כבר אפשר לחדש?
בפרסומת פיצחו את הקמפיין של ויקיפדיה דרך שבירת מיתוסים ואת האפשרות לגלות מה היה באמת דרך האנציקלופדיה השיתופית שכבר חצתה את קו 300,000 ערכים והיא זוכה לכ-85 מיליון דפים נצפים בחודש ומיליארד ציפיות בשנה. בתקציב של 15 אלף שקל עבור עלויות הפקה בלבד (עורכי וידאו ועריכות, מוסיקת ספרייה, חדר סאונד וקריינות), נרתמו במשרד הפרסום של גדעון עמיחי לחזק את החשיבות של ויקיפדיה, ופיצחו נכון את המסר. זו פרסומת השבוע של ice
דבר המשרד:
ויקיפדיה העברית חוגגת 18 שנים, ולא ראינו טעם בעוגה וכיבוי נרות, אלא דווקא בחרנו להאיר נושא חשוב ומרכזי: בעולם של פייק ניוז ו'אמת אלטרנטיבית' מה יותר טוב מאשר להפריס מיתוסים קלאסיים. במשרד הפרסום חיפשנו ואיתרנו יחד עם עורכי ויקיפדיה העברית מספר מיתוסים ידועים ושגורים בתודעה של כולנו, ועימתנו אותם עם העובדות, תחת חתימת הקמפיין "מה לעשות, זאת האמת."
מה הדבר שזרם הכי בקלות בקמפיין?
"הכי קל היה לקבל את ההסכמה והתמיכה המלאה של כל הגורמים בהפקה, כולל הגופי המשדרים על חשיבותו של הנושא ועל קידום המסר מה לעשות, זאת האמת".
קרדיטים 
משרד: גדעון עמיחי / No, No, No, No, No, Yes
צוות: גדעון עמיחי, רוני שניידר, זאב רביד, תום בר, גיל אבים, ליאת לפושין, גלי נמדר, תמי מור, ירון יצחקוב, אוריאל פרנץ, איל נבו, עמרי פרידמן, לי בן דוד, דפנה צרור.
הפקה: אוג הפקות, גלעד שניידר, ג'ולי זרוג, בתאל שמחה,
עורך: חמי סלומון.
און ליין: אלון טיסון.
אונד: סאונד האוס.
קריין: קובי מידן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה