שיווק ופרסום

זו הפרסומת הנצפית ביותר במגזר הערבי

דירוג הפרסומות המשפיעות ביותר בחברה הערבית לחודש אוקטובר, על פי סקר של קבוצת התקשורת Panet Group ובשיתוף ice. איזו פרסומת כבשה את המקום הראשון?
מערכת ice | 
הפרסומות המשפיעות במגזר הערבי (צילום מסך)
הפרסומת של ״סנו ריצפז״ הינה הפרסומת האהובה ביותר בחברה הערבית בחודש אוקטובר, כך עולה מתוך סקר שנערך על ידי קבוצת התקשורת Panet Group בקרב גולשי אתר Panet וצופי הלא TV ובשיתוף אתר ice.
הפרסומת המנצחת של סנו, בהובלת משרד הפרסום d-say כאמור קמפיין ״Im Coming Home" של מותג ניקוי הרצפות הוותיק של סנו, ״ריצפז״.
למקום השני הגיעה הפרסומת של קופת חולים מאוחדת, בהובלת משרד הפרסום אסוואק, המזמינה  את חברי הקופה להצטרף לשירות ״מאוחדת היברידית״, המספקת שירותי רפואה שונים גם בשלט רחוק.
הפרסומת שהגיעה למקום השלישי היא פרסומת של בנק מזרחי טפחות גם היא של משרד אסוואק, המציע ללקוחות שירות אנושי ומקצועי - בניגוד למגמת ה"טוטאל דיגיטל" של המתחרים.
לאחרונה פורסם מתוך מחקר שנערך על ידי חברת "הגל החדש" והוזמן על ידי לשכת הפרסום הממשלתית כי קבוצת התקשורת Panet Group הינה קבוצת התקשורת המובילה בשפה הערבית, בטלוויזיה, בדיגיטל ובפרינט. על פי הסקר, 23% מהצופים בחברה הערבית צופים בערוץ הלא TV.
קבוצת התקשורת Panet Group הוקמה בשנת 1986 והיא כוללת את שבועון פנורמה, אתר PANET והערוץ הערבי. הקבוצה מעסיקה עשרות עובדים, כתבים, מפיקים ועורכים. באתר החדשות PANET גולשים 5 מיליון יוניק יוזרס מדי יום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה