שיווק ופרסום

ירין יחזקאל עם תקציב חדש ליאנג-מדיה: זו החברה שמצטרפת

סוכנות הדיגיטל יאנג מדיה של ירין יחזקאל קיבלה תקציב דיגיטל חדש: תנהל את השיווק הדיגיטלי של קבוצת שקרצי
מערכת ice | 
ירין יחזקאל, מנכ"ל יאנג מדיה (צילום גיא סידי)
תקציב הדיגיטל של קבוצת שקרצי ינוהל בידי חברת יאנג מדיה בבעלות ירין יחזקאל (25). קבוצת שקרצי עוסקת בשוק הקלייה ושיווק האגוזים ומוצריהם בארץ. לקבוצה 3 חברות עיקריות: פיצוחי הטיב- מותג הפרייבט לייבל שלהם שמשווק לאלפי נקודות קצה ברחבי הארץ, שקרצי -יצרנית יבואנית ומשווקת הפיצוחים הגדולה בישראל וחברת J&G אשר מתמחה בייצוא וביצירת פרייבט לייבל למותגים מהמובילים במשק.
סוכנות הדיגיטל יאנג מדיה, בבעלות ירין יחזקאל נבחרה לטפל בתקציב הדיגיטל של קבוצת שקרצי. יאנג מדיה הינו משרד פרסום העוסק בשיווק בדיגיטל בכל הפלטפורמות תוך שילוב בין קראייטיב מנצח לתוצאות קבועות. ירין יחזקאל, מנכ״ל החברה שמנהלת את תקציבי הדיגיטל של חברות נוספות כמו: מרינה פטריות הגליל, בורגרס בר, שטראוס מים, רד בול, בית ההשקעות תמיר פישמן ועוד.
ירין יחזקאל, מנכ״ל יאנג מדיה מסר בתגובה: "אני מודה לחברים משקרצי לעומר נאמן ואלונה בוצר  על האמון בנו, ומאחל לנו המון בהצלחה בדרך המשותפת. אנו מגיעים לאתגרים לא פשוטים של ענף רווי מתחרים מובילים אך בטוח שעם הידע, הניסיון והיכולות שלנו נצליח להשיג יחד את התוצאות הרצויות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה