שיווק ופרסום

ערן סויסה נפרד מג. יפית: "היא המציאה ז'אנר"

בטור מרגש ל'ישראל היום' איש הבידור הקדיש מילים חמות לאשת הפרסום והעסקים שהלכה לעולמה: "הייתה אישה דומיננטית בעולם גברי עוד הרבה לפני שדיברו פה על נשים בתפקידי מפתח ופערים בשכר. היא קנתה לעצמה זמן מסך והתאימה את התכנים למי ששילמו"
מערכת ice | 
יפית גרינברג (צילום איתן ריקליס)
מותה המפתיע של הפרסומאית ואשת העסקים המוערכת יפית גרינברג, הידועה יותר בתור ג. יפית, הצליח להותיר געגועים רבים מצד קולגות, חברים ואפילו יריבים עסקיים. בטור ל'ישראל היום' איש הבידור ערן סויסה בחר להפרד מגרינברג.
"בהספדים על יפית גרינברג ביום שלישי לא הפסיקו לשבח את הפרסומאית ואשת התקשורת המצליחה", כתב סויסה. "בין הסופרלטיבים שחזרו על עצמם לא מעט ברשתות החברתיות: ״פרסומאית פורצת דרך״, ״אשת עסקים מחוננת״, ״אוטוריטה״, ועוד. למען האמת, הכל נכון. גרינברג ז"ל, הידועה כמובן בשם ג. יפית, הצליחה להפוך אפילו את השם הבנאלי שלה לקריאייטיב מוצלח. למעשה, היא המציאה ז׳אנר".
 
"היא היתה אישה דומיננטית בעולם גברי עוד הרבה לפני שדיברו פה על נשים בתפקידי מפתח ופערים בשכר. היא קנתה לעצמה זמן מסך והתאימה את התכנים למי ששילמו. לא היה שם קופירייטינג מיוחד, הפרסומות היו די משעממות ומיושנות, ולמרות הכל - בכמה שניות שבהן המליצה על מוצר - לאחר בדיקה, כמובן - גרמה לצופים לרכוש אותו. גרינברג חלתה בסרטן לפני כמה שנים. היא עברה טיפולים ממושכים ונעלמה מהרדאר".
"הפעם הראשונה שבה שמעתי על מצבה הבריאותי היתה באוגוסט 2020 .שלחתי לה הודעה, והיא כתבה לי בתשובה: ״תתקשר עכשיו״. זו אף פעם לא שיחה נעימה. אמרתי בעדינות ששמעתי שהיא נמצאת בתקופה מאתגרת, ושאם תרגיש שהיא רוצה לשתף, אשמח. המילה ״סרטן״ לא הוזכרה. היא הכחישה. למעשה, העמידה פנים שהיא כלל לא יודעת על מה אני מדבר, וחזרה והדגישה: ״הכל בסדר איתי, הכל כרגיל״. מדי פעם גיששתי מולה בעדינות אם תרצה להתראיין, אבל היא היתה עקבית ונחושה. פעם אחת, בינואר 2021 ,הסכימה להיפגש ולדבר, אבל השיחה הוגדרה מראש כ"אוף דה רקורד".
"יום לפני הפגישה קיבלתי ממנה הודעה: ״היי ערן יקר, נאלצת לדחות את פגישתנו. נשמור על קשר. שיהיה רק טוב״. והוסיפה אמוג׳י של פרח. בהמשך ניסיתי שוב, כמה פעמים. ״בוא נחשוב על זה יחד״, כתבה לי. בשורה התחתונה, לא נפגשנו, ולא דיברנו על הנושא. הידיעה על מותה תפסה רבים לא מוכנים, גם בתעשייה וגם מחוצה לה. למעשה, המפרסמת הכי גדולה בישראל הצליחה להסתיר את הדבר הכי פרטי ואישי שלה, וזו יכולת ששמורה למפרסמים הטובים ביותר. להיות איש פרסום טוב זה גם לדעת להעלים את מה שלא רוצים להראות, ובעידן שבו כל בלוגר הוא עיתונאי, כל טוקבקיסט הוא פובליציסט, ולכל אחד יש האפשרות להיות צלם פפראצי - כמעט ואין אפשרות לעצור שמועות מרגע שהן מתחילות להתגלגל. היא הצליחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה