שיווק ופרסום

עידן חביב בקמפיין חדש לתמי4 ורושם הישג משמעותי בקריירה

הפרסומת החדשה של תמי4 תעלה הערב בהשקעה של 3 מיליון שקל. עידן חביב חוזר לככב כפרנזטור של הקמפיין למטהר המים המתקדם בעולם, ועל הדרך גם מסמן וי על הישג נוסף בקריירה
מערכת ice |  2
עידן חביב (צילום מסך)
הפרסומת החדשה של תמי4 בכיכובו של הזמר והיוצר עידן חביב תעלה הערב (שלישי) והפעם מטהר המים תמי4 מייז – מטהר המים המתקדם בעולם. חביב, שמשמש כפרזנטור של תמי4  מזה כשנתיים, הצטלם בשבוע שעבר לקמפיין החדש ברחבי העיר תל אביב.
מאחורי הפרסומת עומד משרד הפרסום אדלר-חומסקי, חברת ההפקות מילאמה והבמאי אוהב פלנץ. הקמפיין הנוכחי מוערך בהשקעה של 3 מיליון שקלים.
טלי אליצור, מנהלת השיווק של שטראוס מים מספרת כי "כחברת מים, אנחנו שמחים להשיק היום קמפיין המדגיש את חשיבות איכות המים ומעודד את הלקוחות לבחור במים איכותיים וטעימים יותר בזכות מטהר המים המתקדם בעולם- maze הנמצא בברי המים תמי4.
אנחנו שמחים על החיבור עם עידן, שמביא קול רענן וייחודי לפרסומות המותג, ומודים למשרד הפרסום שלנו שמוכיח עצמו כל פעם מחדש עם פרסומות אפקטיביות ואהובות".

בשטראוס מים אומרים כי חביב ימשיך ללוות את תמי4 בקמפיינים נוספים גם בהמשך השנה. יש לציין כי החודש חביב יציין הישג משמעותי נוסף בקריירה כאשר יופיע לראשונה בשני היכלי תרבות בתל אביב.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ברדיו הפרסומת בלתי נסבלת. הוא ממש מרגיז (ל"ת)
    איבי 12/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מי השחקנית
    חבר 12/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהו יודע מי השחקנית שמופיעה איתו בפרסומת?
    סגור