שיווק ופרסום

אייל קיציס מקנא בבוטים? זה הג'וב החדש שלו

כלל ביטוח יצאה בקמפיין חדש שבה היא משיקה את נבחרת הבוטים החדשה של החברה בקמפיין טלוויזיוני. מנחה ארץ נהדרת מככב בפרסומת לקולו של שלומי ברכה ממשינה
מערכת ice | 
אייל קיציס (צילום ליאור נורדמן)
כלל ביטוח ופיננסים השיקה היום (ראשון) את נבחרת הבוטים החדשה של החברה, בקמפיין טלוויזיוני חדש שעלה הערב, בכיכובו של איל קיציס, הפרזנטור של החברה. הפנים של המהלך הם 5 מעובדי החברה, נותני השירות, שנבחרו במסגרת קמפיין פנימי. עבור עובדים אלה, נבנו באנימציה מיוחדת דמויות אוואטר בוט אשר יעניקו שירות ללקוחות החברה, 24/7, באמצעות אפליקציית WhatsApp, במגוון רחב של תחומים – פנסיה, גמל, חיים, בריאות, חו"ל, ביטוח כללי ותביעות.
הפרסומת החדשה של כלל ביטוח ופיננסים, מבוססת על הלהיט "היא התווכחה איתו שעות" של להקת משינה, אותו שר, לא אחר מאשר שלומי ברכה בעצמו, מי שכתב והלחין את השיר המקורי. בפרסומת החדשה של כלל, נכתבו לשיר מילים חדשות, הומוריסיטיות ומשעשעות, המותאמות לתוכן הפרסומת.
בקמפיין החדש, אשתו של קיציס מסתמסת בשעת לילה מאוחרת והוא כבר חושד כי יש לה מחזר חדש. הוא מפליג במחשבותיו, בסצנה הומוריסטית, כיצד ייראו חייו לאחר הפרידה, ולבסוף מגלה כי אשתו התכתבה, בסך הכל, עם בוט של כלל ועל החיסכון שלהם לפנסיה.     
גלי שבד, משנה למנכ"ל ומנהלת אגף שיווק ואסטרטגיה בכלל ביטוח ופיננסים, מסרה: "אנו משיקים היום מהלך שיווקי ייחודי המציג את נבחרת הבוטים של כלל ביטוח ופיננסים, אשר "גויסה" במטרה להעניק ללקוחותינו שירות איכותי, מקצועי ונגיש, לאורך כל שעות היממה, גם בשעות הלילה כשהמוקדים אינם פעילים, במגוון תחומי הפעילות של החברה. השירות ניתן דרך אפליקציית ה-WhatsApp, הנמצאת בשימוש הרחב ביותר בציבור ונגישה לכולם. בנינו נבחרת של בוטים מומחים, שונים מאלה הנפוצים בענף, המבוססים על עובדי שירות אמיתיים בחברה, והם אף קיבלו את שמם. מהלך זה מהווה נדבך נוסף, בפעילות הענפה שאנו עושים לטובות לקוחותינו, ובחשיבות הרבה שאנו מייחסים למצוינות בשירות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה