שיווק ופרסום

מלי לוי מתחדשת באפרו לצורך קמפיין? "איבדת את זה"

מלי לוי ושמעון גרשון ממשיכים לקמפיין חדש של אירופלקס. הקמפיין שבהשקעה של 2 מיליון שקל, ממשיך את הקו ההומוריסטי. לוי עשתה אפרו, כך שמעון גרשון הגיב למראה החדש
מערכת ice |  3
מלי לוי ושמעון גרשון (צילום יח"צ)
אירופלקס מעלה קמפיין חדש בכיכובם של מלי לוי ושמעון גרשון, בני הזוג המשמשים כפרזנטורים של אירופלקס בשנה האחרונה, הקמפיין חדש של החברה הממשיך את הקו ההומוריסטי ומציג את קולקציית המיטות המתכווננות החדשה לשנת 2022. 2 מיליון שקל הושקעו בקמפיין שיעלה בדיגיטל ובטלוויזיה
מלי לוי ושמעון גרשון המשמשים כפרזנטורים של אירופלקס בשנה האחרונה מככבים בקמפיין חדש של החברה. הקמפיין החדש בהובלתו של משרד הפרסום אברהם ממשיך את הקו ההומוריסטי שבו בני הזוג מציגים סיטואציות משעשעות מחיי היומיום.
 
בקמפיין זה הסובב סביב קולקציית המיטות המתכוונות החדשה של אירופלקס לשנת 2022 גם מלי לוי מרגישה צורך להתחדש והיא מופיעה בתסרוקת אפרו מתולתלת המפתיעה את בעלה ומזכה אותה בתגובתו: "איבדת את זה לגמרי".   
לדברי תומר בן חמו, מנכ"ל אירופלקס: "אנחנו ממשיכים בקמפיין בקו ההומוריסטי המדגיש את הדינמיקה הזוגית בן שמעון ומלי מול ההערצה שלהם למוצרי אירופלקס, כזו שנוגעת בקהל לקוחות נרחב המזדהה עם בני הזוג ומוצא מענה לצרכיו בקולקציה החדשה שלנו״.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אירופלקס
    שרית 01/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה כסף קיבלו הדבילים האלה,?!!!! הרי הכל עניין של מ נ י. מ. נ י
    סגור
  • 2.
    שני דיבילים פרסומת לפח (ל"ת)
    הילית 01/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    .
    זוג חמוד מאוד 01/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה. נראים אנשים נחמדים מאוד
    סגור