שיווק ופרסום

תום יער מעגלת מספרים? כך הכוכבת תשלם באשראי

תום יער בתפקיד של נובורישית חסרת מודעות בקמפיין של ארגון "עיגול לטובה". הקמפיין יעלה לאוויר במסגרת שעות קהילה בערוצים המסחריים ובדיגיטל
מערכת ice | 
תום יער (צילום אילן בשור)
תום יער, בדרכה הייחודית והשנונה, מגלמת נובורישית חסרת מודעות, אשר מצהירה שעצם הצטרפותה לעיגול לטובה ותרומת עודף האגורות שלה, מעניקים לה הצדקה לסגנון חיים ראוותני ואנטי חברתי.
לדברי משרד הפרסום, מטרת הקמפיין לחבר גם את הקהל הצעיר, ולהסביר כמה פשוט וקל להצטרף ולהעביר את עודף האגורות לתרומה קטנה שעושה שינוי גדול. הקמפיין יעלה לאוויר במסגרת שעות קהילה בערוצים המסחריים ובדיגיטל. הסרטון הופק ע"י משרד הפרסום הביילינים בהובלת אורי ביילין, ובסיועו של דניאל אדר אשר נרתמו בהתנדבות לקידום הקמפיין.
 
תום יער: "שמחה מאוד לשתף פעולה עם עיגול לטובה ולקרוא לכולם להצטרף ולעגל את עודף האגורות עבור עמותות הקרובות לליבם. זה פשוט להצטרף ויוצא בממוצע רק כמה שקלים בחודש – ועשיתם את המעשה הטוב שלכם החודש".
שלומי צדקי, מנכ"ל עיגול לטובה: "רצינו קמפיין שונה שיבלוט מעבר לסירטוני התדמית הרגילים בעולם החברתי שהם מאוד שמרניים ומקפידים על כללי ה PC. תום יער היתה הבחירה המתבקשת– עם היכולת המופלאה שלה למשוך את תשומת הלב אליה ולייצר סרטון שונה בדרכה המיוחדת – שגם מעביר מסר חזק. אנחנו מקווים שבאמצעות הקמפיין נוכל להגביר את המודעות למנגנון הנפלא של עיגול לטובה ולצרף אנשים רבים למעגל הנתינה שלנו שמונה קרוב ל 500 אלף מחזיקי כרטיס אשראי בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה