שיווק ופרסום

אהרוני עומד על הראש: השף האייקוני בקמפיין חדש

השף הצבעוני יככב בקמפיין של חברת פיירי, אותה הוא מפרסם כבר 14 שנה. בקמפיין החדש הוא מקדם את המוצר החדש "בקבוק עומד על הראש", ומוכיח ששגם בגיל 70 הוא יכול לעשות עמידת ראש
מערכת ice | 
אהרוני בקמפיין פיירי (צילום גבע טלמור)
השף והמסעדן הוותיק ישראל אהרוני, שמשמש כפרזנטור בקמפיינים עוד משנות השמונים, יוצא בקמפיין חדש של חברת של מותג הכלים "פיירי", אותו הוא מפרסם ב-14 שנים האחרונות.
פיירי (FAIRY), מפרסמים כעת מוצר חדש של "בקבוק עומד על הראש", עם פטנט חדש המאפשר למנן את כמות הסבון המדויקת. אי לכך, השף בן ה-70 מוכיח שגם בגיל הזה הוא יכול לעמוד על הראש בדיוק כמו הבקבוק החדש.
הקמפיין הופק על ידי C מקבוצת פובליסיס, המטפלת בתקציבי הפרסום של מותגי פרוקטר אנד גמבל בישראל ובמספר מדינות באירופה, והוא עתיד לעלות בפריסה ארצית רחבה בערוצי הטלוויזיה המובילים וברשתות החברתיות.
 
אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל: "אנו נרגשים להוביל את השוק עם החידוש המסעיר הזה, של מצרך יסוד בבתים. מתחילת הדרך, פיירי השיקו מוצרים שהפכו את המטלות היומיומיות לפשוטות, מהירות וקלות, מבלי להתפשר על איכות הניקוי. אנו שמחים שהשגנו את המטרה הזאת עם 'פיירי מקס פאוור' החדש."
כזכור, לפני כחצי שנה הכריזו בפיירי כי מיכל אנסקי, שותפתו של אהרוני לשיפוט בריאליטי האוכל "מאסטר שף", תצטרף לקמפיין ותחליף את הפרזנטור גבאי בנאי. אנסקי כיכבה בפרסומת שעלתה ביולי למסכים, ובה אנסקי ואהרוני הפתיעו את הצופים  בכך שעם הקפסולות החדשות של פיירי ניתן להכניס למדיח הכלים סירים ומחבתות של מאכלים שבדרך כלל היינו צריכים לשטוף לפני את הסירים עם מנות כמו: חמין, מקלובה וחריימה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה