שיווק ופרסום

תדיראן משיקה קמפיין חדש: זה הסכום שהושקע

ברקע התפרצות האומיקרון, תדיראן משיקה קמפיין חדש לרגל המוצרים החדשים של החברה. הקמפיין בכיכובו של מורגן פרימן יצא בהפקה מורכבת שכללה הטסת אנשי צוות מישראל
מערכת ice | 
מורגן פרימן תדיראן (צילום יחצ)
חברת תדיראן עולה בקמפיין חדש למזגנים, בכיכובו של הפרזנטור הוותיק - השחקן והכוכב ההוליוודי מורגן פרימן שמשמש כפרזנטור של החברה זו השנה הרביעית ולאחרונה כיכב בסדרה "הבריחות הגדולות".
ההפקה ההוליוודית הייתה מורכבת לנוכח התפרצות התחלואה וכללה מספר ימי צילום באולפני Crimson Studios בלוס אנג'לס, אליה הוטסו כ-10 אנשי הפקה ישראלים לצד נציגי החברה מישראל. בהפקה הושקע סכום של כ-3.5 מיליון שקלים.
הקמפיין בהובלת משרד הפרסום ברודה קפלן, צפוי לעלות בטלוויזיה, דיגיטל, רדיו ועיתונות. במסגרתו תוצג הטכנולוגיה החדשה של החברה –AIROW TADIRAN שמגנה על הבית מקורונה ווירוסים. בימים טרופים אלה של מזג אוויר קר לצד תחלואה נרחבת של קורונה, שפעות ומחלות חורף שונות, תדיראן חושפת כי הטכנולוגיה החדשה מקבלת חותמת בינלאומית של מעבדת Innovative Bioanalysis בארה"ב וכי היא נמצאה יעילה בהפחתה של עד 99.99% בריכוז וירוס הקורונה באוויר ע"פ בדיקות שנעשו בחלל סגור בגודל 1 מ"ק, זאת בנוסף ליעילות דומה בקטילת וירוסים אחרים, עובשים וחיידקים שנבדקו בניסויים קודמים בעבר. הפתרון הטכנולוגי החדש ישווק בקרוב מטעם חטיבת הטיפול באוויר של תדיראן שבראשה עומד ארז פז.
 
עיתוי עליית הקמפיין בא בדיוק בזמן לאור תחלואת החורף והקורונה הגבוהה כך שבאמצעות טכנולוגיית AIROW TADIRAN ניתן לקטול את הוירוסים והחיידקים באוויר ולהפחית את פוטנציאל ההדבקה בין האנשים שנמצאים בחלל הבית.
 
נופר ממרוד, סמנכ"לית השיווק של קבוצת תדיראן: "אנו שמחים להמשיך את שיתוף הפעולה עם השחקן ההוליוודי מורגן פרימן זו השנה הרביעית ברציפות שכבר הפך להיות מזוהה עם תדיראן והמסרים שלה. בקמפיין החדש התמקדנו בכך שמעבר לשליטה באקלים הביתי, תדיראן מעניקה ללקוחותיה בית מוגן ובריא יותר. במיוחד בתקופה שבה התחלואה עולה באופן תדיר, ישנה חשיבות רבה לאוויר נקי מזיהומים בחלל שבו אנו נמצאים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה