השוק

תדיראן מפתיעה: תוצאות טובות למכשיר לטיהור האוויר בנטרול קורונה

תדיראן טוענת שהתקבלו תוצאות ראשונות של מעבדה אמריקאית שמראה יעילות למכשיר של החברה בניטרול נגיף הקורונה במרחבים סגורים; צריך לסייג את הדברים כי הניסוי בוצע בחלל סגור קטן והתוצאות עלולות להשתנות בחללים גדולים יותר
ניצן כהן |  3
משה ממרוד (צילום סיון פרג, פלאש 90/ יוסי זליגר)
תדיראן מפתיעה היום עם הודעה שמכשיר מתוצרתה שעושה שימוש בטכנולוגיה שמוגנת על ידי פטנטים הצליח לנטרל את נגיף הקורונה בחלל סגור. המכשיר נבדק על ידי מכון מחקר אמריקאי  Innovative Bioanalysis שעוסק בבדיקה של פתוגנים העלולים לגרום למחלקה קשה או קטלנית המדבקת באמצעות דרכי הנשימה.
בתדיראן אומרים שהניסוי בחן את יעילות המכשיר בחלל סגור בנפח של 1 מ"ק והוא הראה יעילות בהפחתת נגיף הקורונה באוויר בשיעור של קצת פחות מ-88% תוך חצי שעה ויעילות של 99.99% לאחר 90 דקות של שימוש במכשיר.
 
בחברה מסייגים את הנתונים ואומרים שהיעילות עשויה להשתנות בחלל גדול יותר, בהתאם לתנועת האוויר ועוד. בתדיראן ממשיכים ואומרים שהמסקנות שהם מסיקים כוללות ממצאים קודמים של מכון מחקר שבחן את יעילות המכשיר של החברה בניטרול נגיפים שאינם קורונה.
נזכיר כי ניטרול הקורונה הוא הגביע הקדוש של כל מי שעוסק בתחום המגיפות, המחקר הרפואי וייצרנים שונים ולכן יש חשיבות לפיתוח של מכשירים לניטרול הנגיף בחללים סגורים. יחד עם זאת צריך להתייחס לדברים בספקנות המתבקשת ובזהירות ראויה בעיקר לאור העובדה כי קיים מחסור במידע על הקורונה ולכן הכרזות מהסוג של תדיראן היום צריכות להתקבל בחיוב ועם קורטוב של זהירות, ושוב, בגלל המחסור במידע הקיים באשר לקורונה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    פתרון טוב לפחות לאוויר בבית אנחנו נדאג
    דנה מאור 12/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תכלס זה אחלה פתרון לפחות בבית נדאג לאוויר נקי ובלי חששות מהדבקות וכו' כשמגיעים אורחים ובכלל ביום יום, טכנולוגיה מבורכת
    סגור
  • 2.
    זה יהיה המוצר החם הבא
    יאיר 12/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הטכנולוגיה כבר מותקנת בסינמה סיטי ראיתי את הכתבות ועכשיו אפשר להתקין גם במזגנים ביתיים ואין סיבה שמשרדים לא יתקינו אותה גם לשמור על בריאות העובדים אם יש את הטכנולוגיה למה לא להשתמש בה?
    סגור
  • 1.
    נשמע כמו פתרון מאוד מאוד חכם!
    שחר 12/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יפה לראות שמחפשים פתרונות מעבר לעוד חיסון ועוד תרופה ועוד בדיקה כדי למגר את המחלה הזאת - וזה יכול להיות כ"כ יעיל בכל מה שקשור במקומות סגורים - בלי לסגור את המשק, בלי תוים בכל מני צבעים, אלא פשוט פתרון קל ליישום
    סגור