קריירה ולימודים

מטהר קורונה בכיתות: הפיילוט החדש של משרד החינוך

המשרד אישר לחברה המייצרת מכשירים לטיהור אוויר להתקין מערכות להשמדת נגיפי קורונה בכיתות. בשלב הראשון יותקנו המכשירים ב-100-50 בתי ספר
איתמר כהן | 
כיתה קורונה (צילום רשת עמל pexels)
משרד החינוך הודיע לחברת אורה סמארט אייר – המייצרת מכשירים להשמדת נגיפי קורונה בחללים סגורים – כי זכתה בפיילוט (ניסוי) עבור התקנת מערכות החברה בבתי ספר באזור ירושלים. בשלב הראשון, החברה צפויה לספק מערכות לטיהור אוויר עבור כיתות לימוד ב-100-50 בתי ספר ברחבי ירושלים בהיקף של כ-1.6 מיליון שקל. מניית החברה עולה כעת ב-5.9% במחזור של כמיליון שקל.
במסגרת המכרז, אורה סמארט אייר התחייבה לספק שירותי תחזוקה ואחריות למערכות למשך 12 חודשים, כולל החלפת מתכלים. להערכת החברה, מטרתו של המכרז היא להוות פיילוט לבחינת האפשרות להרחבת פרישת מערכות טיהור אוויר לכלל כיתות הלימוד וגני הילדים בישראל שבאחריות משרד החינוך. החברה טרם מיצתה את כושר הייצור המקסימלי של קו הייצור שלה.
 
אורה סמארט אייר, המנוהלת על ידי אביעד שניידרמן, דיווחה בתחילת אוקטובר על הצלחה בניסוי להשמדת נגיפי קורונה בחללים סגורים. בניסוי הציגה החברה הצלחה של כמעט 100% בהשמדת הנגיף בחדר סגור תוך כשעה, אך יעילותה של המערכת פחתה לאחר כחצי שעה מתחילת הניסוי - שבו נרשמה הצלחה של כ-87% בהפחתת נוכחותם של נגיפים באוויר.
החברה דיווחה בסוף אוקטובר כי סיימה בהצלחה פיילוט באוטובוסים באוסטרליה, אשר בעקבותיו קיבלה הזמנה בסך כ-350 אלף דולר מחברת Delos להתקנת מערכות טיהור האוויר שפיתחה באוטובוסים וכן בבתי ספר ובגופים בנקאיים באוסטרליה. בחודש שעבר חתמה אורה סמארט אייר על מזכר הבנות עם חברה סינגפורית להפצה בלעדית של מוצרי החברה בסינגפור וכן מחוצה לה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה