שיווק ופרסום

תנובה במהלך מפתיע: זה השינוי באריזות הגבינה החדשות

תנובה משיקה בפעם הראשונה סדרת מוצרים במיתוג ייחודי שכולל פרזנטור ספציפי - בלוגר הבישול רון יוחננוב. במסגרת השת"פ יופיעו על המארזים מתכונים ייחודיים 
מערכת ice |  1
רון יוחננוב (צילום נוי עינב)
תנובה משיקה מיתוג חדש לסדרת פתיתי הגבינה תחת מותג הקולינריה "השף הלבן", בו ייכלל גם פאזנטור שיוביל את הסדרה. המיתוג החדש יציג על גבי האריזה את התכונה הייחודית של כל אחד מסוגי הפתיתים לצד מתכונים מהירים להכנה. 
לצד המיתוג החדש, אריזת סדרת הפתיתים החדשה כוללת מתכונים של בלוגר האוכל המוביל רון יוחננוב שיופיע לראשונה על המארזים ולמעשה עומד מאחורי המתכונים שמוצגים על גב האריזות.
השקת הסדרה החדשה מגיעה על רקע הצמיחה המואצת של מגמת הבישול הביתי, שקיבלה תנופה משמעותית בתקופה הקטגוריה. לפני נתוני סטונרקסט, קטגוריית פתיתי הגבינה היא אחת הקטגוריות הצומחת במקרר חלב עם גידול של 60% מאז פרוץ מגיפת הקורונה.
לדברי מיכל בצר, מנהלת אגף השיווק בתנובה: "מאז תחילת הקורונה קטגורית פתיתי הגבינה נמצאת בצמיחה מתמדת וזאת על רקע מגמת הבישול והקולינריה שהתעצמה. הצרכנים בישראל הפכו קולינריים יותר ומצפים מהמוצרים שהם משתמשים בהם במטבח לעשות את הקפיצה ביחד איתם".
 
הסדרה החדשה מאפשרת הכנת מגון רחב של מנות שמשדרגות את שולחן הערב בפשטות ובמהירות. אריזות הפתיתים כוללות הבלטה של התכונה הייחודית של כל אחד מסוגי הפתיתים ע"ג האריזה, כדי לאפשר לצרכן להתאים את סוג הפתיתים למנה באופן מיטבי. על גבי פתיתי המוצרלה למשל ניתן לראות כי הגבינה נמתחת בקלות, ומשמשת בעיקר להכנה פיצה וכן על גבי פתיתי 'גבע פרמז'ן' כי היא מגוררת בצורה דקה ומתאימה בעיקרה לחיזוק ושדרוג הטעמים. האריזה כוללת מתכון קל ופשוט למקלות פרמז'ן בטעמים שישדרג כל ארוחת ערב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תבדקו בבקשה...
    אלעד 02/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה גרמים הם הורידו הפעם מהמוצר שהם מוכרים באותו המחיר. הינה דרך להעלות מחירים בלי שהציבור ירגיש!!!!!!!!!!!!!!
    סגור