שיווק ופרסום

אסי עזר בקמפיין ראשון מאז הסערה: מה חשף על הסט?

בפעם הראשונה מאז סערת ההטרדה לכאורה של יהודה נהרי, מנחה הטלוויזיה אסי עזר הצטלם יחד עם בר רפאלי לקמפיין קולקציית הקיץ של מותג המשקפיים קרולינה למקה ברלין, וזה מה שסיפר בזמן הצילומים
מערכת ice |  3
בר רפאלי ואסי עזר בקמפיין חדש לקרולינה למקה (צילום רפי דלויה)
קרולינה למקה נערכת לעונת השיא של משקפי השמש ובשבוע שעבר נערכו צילומי קולקציית הקיץ שתושק בקיץ הקרוב. ביום הצילומים נכחו כמובן הפרזנטורים בר רפאלי ואסי עזר, ובזמן שיש עדיין שלג בחרמון וגשמים ברחבי הארץ, נמצא המקום השמשי והצחיח לטובת יצירת אווירה של קיץ לצילומים.
לצורך כך, אנשי קרולינה למקה בחרו את המקום הנמוך ביותר בעולם, עין גדי, שם שררו טמפרטורות סבירות ותפאורה תואמת יחסית לצילומי הקולקציה החדשה של משקפי השמש לקיץ 2022.
 
קרולינה למקה ברלין ממשיכים לאתגר את מערכת היחסים של הפרזנטורים בר רפאלי ואסי עזר. לאחר שהיו חתן כלה, היו בירח דבש, חוו חיי שגרה של זוג מלכותי מהאגדות עם הנסיך על העדשה, הדרימו איתם הפעם עד עין גדי לראות אם מערכת היחסים שורדת גם במקום הנמוך היותר בעולם. התשובה היא אגב: כן.
למרות שהחורף בעיצומו קרולינה למקה ברלין מצלמת את קולקציית משקפי השמש לקיץ 2022 באווירה של קיץ ונווה מדבר. על רקע הנוף המדברי חלקו בר רפאלי ואסי עזר, הפרזנטורים של המותג, מראות אופנתיים נוטפי סטייל, עליהם נוספו משקפי השמש מהקולקציה החדשה גם הם נוטפי סטייל כמתבקש. בר סיפרה שהיא מחלקת משקפי שמש במתנה לכל מי שהיא פוגשת כמעט. אסי, לעומת זאת, אמר שלמזלו המשקפיים שלו הם משקפי ראייה כך שהוא כל הזמן מרכיב אותם ולא יכול להעניק במתנה. רוב השיחות ביניהם היו על ההורות המתקרבת של אסי, שסיפר שאלברט כבר מעצב לתינוקת את החדר והבטיח שלצילומים הבאים הוא מגיע איתה במנשא. יש למה לצפות. 
CAROLINA LEMKE BERLIN, מותג משקפיים בינלאומי שמציע למכירה, בכל עונה למעלה מ-320 דגמי שמש וראייה ב-100 נקודות מכירה במרכזי הקניות המובילים בישראל ובסניפי הרשת בעולם. המותג, שנוסד על ידי מעצבת המשקפיים הגרמנייה קרולינה למקה, מציג בדגמיו שילוב מנצח של אופנתיות, איכות בלתי מתפשרת ומחיר אטרקטיבי.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אז מה הוא חשף? (ל"ת)
    יהודה 02/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    חחח כותרת גאונית
    גדי 02/2022/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    השאלה מה חשף בפני יהודה נהרי? איך אפשר להאמין למילה שיוצרת מהפה של אסי עזר? חחח שייצא קצת לחופש. נמאסתם!
    סגור
  • 1.
    חסוי
    חסוי 02/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    דווקא עכשיו שלאסי בא הילדה שהוא אמור להיות ברגע זה הבן אדם הכי מאושר בעולם - הוא צריך להתמודד עם דבר כזה? יהודה נהרי ידע מה שהוא עשה. אני מאמין שהכל היה מתוכנן.
    סגור