שיווק ופרסום

ערוץ 14 קיבל תמיכה מפתיעה? קושניר נגד לפ"מ

אלכס קושניר יזם דיון על פעילות הלפ"מ בשנתיים האחרונות ותקף את לשכת הפרסום הממשלתית: "אנו רואים אפליה מאוד ברורה, וכספים שלא מחולקים באופן שוויוני המאפשר לסקטורים שונים בחברה הישראלית"
מערכת ice |  3
אלכס קושניר (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
יו"ר ועדת הכספים, ח"כ אלכס קושניר ממפלגת "ישראל ביתנו" אמר הבוקר (שלישי) בדיון מעקב שיזם על פעילות לשכת הפרסום הממשלתית בשנת 2020-2021 (פילוח תקציבי, מגזרים, שפות) כי הוא רואה אפליה בחלוקת הכספים.
ח״כ קושניר: ״לפי נתונים של היקפי הפרסום בלפ"מ אנו רואים אפליה מאוד ברורה, וכספים שלא מחולקים באופן שוויוני המאפשר לסקטורים שונים בחברה הישראלית לקבל את המידע שהממשלה מבקשת להנגיש בצורה יעילה וברורה. תפקידה של לשכת הפרסום הממשלתית הוא להנגיש את המידע לכלל הציבור הישראלי. ביקשנו לראות את אחוזי העמלה שלפם לוקחת, וראינו שהיא מתנהלת כגוף עסקי שלוקח אחוזי עמלות על פי גודל העסקה.
 
יוצא מצב שללפ"מ יש אינטרס לבחור בפרסום יקר יותר כדי לקבל עמלה גדולה יותר. מה שבטוח זה שהמצב הנוכחי, של שקיפות, חלוקת משאבים והיקפי פרסום – לא יכול להמשיך. אם לשכת הפרסום הממשלתית לא מבינה את הבעיה, אנחנו כחברי כנסת נפעל בחקיקה. אסור שהעסקאות הללו יתנהלו במחשכים, האפליה של המגזרים ודוברי השפות במדינה חייבת להיפסק".
המתקפה של ח"כ קושניר מגיעה בסמוך לטענות של ערוץ "עכשיו 14" לפיהן לפ"מ מסרבת לפרסם בערוץ. באחת מוועדות הכלכלה מנהלת בלפ"מ חשפה כי ערוץ 14 העלה מחירים בצורה דרמטית וזאת מבלי למסור נתוני רייטינג, ולכן הלשכה הפסיקה לפרסם: "אנחנו עדיין במשא ומתן", הבהירה מנהלת המדיה בלפ"מ, אבל הוא לא עובד כמו בכל מקום אחר, אנחנו מעוניינים בו יותר מהצד השני"
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קושניר פח אשפה (ל"ת)
    ישראלי 02/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אריה דרעי וליצמן פחי אשפה משתמטים (ל"ת)
    חרדי משתמט 02/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    קושניר פח אשפה (ל"ת)
    ישראלי 02/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור