שיווק ופרסום

נינט הופכת לפרזנטורית החדשה של זגה, זה הסכום שסוכם

נינט טייב תופיע בשנה הקרובה בקמפיינים של רשת רהיטי זגה, כמה תקבל עבור התפקיד החדש?
מערכת ice |  1
נינט טייב (צילום דניאל קמינסקי)
הזמרת והשחקנית נינט טייב נבחרה לפרזנטורית החדשה של רשת ZAGA פינות אוכל. למעשה, לראשונה רשת זגה פינות אוכל בוחרת פרזנטורית שתשמש כפנים של המותג ותככב בקמפיינים של הרשת.  
נינט תקבל עבור התפקיד החדש כמיליון שקל, והקמפיין הראשון בכיכובה יעלה לקראת השקת קולקציית קיץ 2022 שיכלול בין הייתר: פרסומות בטלוויזיה, שלטי חוצות, פרסום בדיגיטל, בעיתונות, ברשתות החברתיות ובנקודות המכירה של הרשת.
לדברי אביטל מאיירס מנהלת שיווק וקשרי אדריכלים ברשת זגה פינות אוכל: "בשנים האחרונות  הרשת צמחה משמעותית ולכן קיבלנו החלטה לעלות שלב בשיווק ופרסום המותג ולבחור בפרזנטורית שהיא דמות ידועה ואהובה על הקהל הישראלי ובה בעת ידועה גם בסגנונה, איכותה והצלחתה. מדובר במהלך אסטרטגי המגדיר את הערכים של זגה ומבדל אותה בתחום פינות האוכל".
 
נינט גם הגיבה על בחירתה לפרזנטורית: "אני שמחה ונרגשת להצטרף למשפחת זגה הנפלאה, מצפה לנו דרך מבורכת יחד״.
נינט תגיע בחודש הבא (מאי) לישראל לרגל צילומי הקמפיין של רשת זגה, ותשתתף גם בצילומי העונה החדשה של ריאליטי המוזיקה הכוכב הבא - שם היא משמשת כשופטת. מייד לאחר מכן תטוס לסיבוב הופעות בארה"ב לקראת צאת אלבומה החדש באנגלית.
 
רשת זגה פינות אוכל הוקמה בשנת 1961 ומתמחה בייצור ושיווק פינות אוכל. כיום מונה רשת זגה 12 סניפים בפריסה ארצית. בבעלות הרשת מפעל בבולגריה אשר מייצר, מעצב ומשווק לאירופה וארה"ב את מגוון הקולקציות של פינות האוכל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פרסומת zaga
    שי 12/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרסומת כל כך לא רלבנטית אולי תשנו קצת כל כך משעממת
    סגור