שיווק ופרסום

4 תקציבים חדשים ללימור כרסנטי יחסי ציבור ותקשורת

משרדה של לימור כרסנטי מוסיף למערך ניהול היח"צ לקוחות חדשים: חברת היזמות והבנייה אשל הירדן, עמותת "למען חיות הבר", הסופרת עדי קרנקורס וביגה מתחם חורב
מערכת ice | 
לימור כרסנטי (צילום יוסי אקריש)
משרדה של לימור כרסנטי האמון על תקציבים מובילים במשק הישראלי, ממשיך להתרחב וכעת מוסיף לארסנל לקוחות חדשים: חברת "אשל הירדן" המובילה למעלה מ-25 שנה בתחום היזום והבנייה בישראל ואשר בימים אלה משיקה בשיתוף נורה יזמות הכרמל את פרויקט המגורים "ראש כרמל" בתחום ההתחדשות העירונית ברח' התורן חיפה.
לקוח נוסף המצטרף לשורות המשרד- עמותת "למען חיות הבר" המתופעלת ע"י צוות מתנדבים- בראשם מייסד העמותה אביהוא שרווד- ומפעילה מרכז שיקומי ומרפאה חינמית להצלה, טיפול ושיקום חיות בר, המושבות לטבע בתום הטיפול בהן.
כמו כן המשרד מקבל לידיו את תקציב היח"צ של הסופרת עדי קרנקורס, מחברת רב המכר "מפלט", מנהלת קהילת נשים גדולה על שמה בפייסבוק ומנחת סדנאות העצמה, זוגיות ומיניות ברחבי הארץ.
 
למחלקת הקולינריה מתווספת רשת ביגה- סניף חורב חיפה, בניהולה של רעות בעבור, אשר פותחת צוהר לעולם הפטיסרי ובולונז'רי על טהרת Gluten free, אשת היח"צ לימור כרסנטי מסרה: "מעבר לעבודת היח"צ אחת התובנות המרכזיות שלנו היתה לפתח את מחלקת הסושיאל, בנוסף הרחבנו את מחלקות המשרד והוספנו הייטק, נדל"ן ועוד. לשמחתנו עלינו על הגל"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה