שיווק ופרסום

רוח גבית עם תקציבים חדשים: זה התיאטרון שתפרסם

משרד היח"צ רוח גבית מודיע היום על מספר תקציבים חדשים שקיבל לניהול, וביניהם בית המלון NOW, קבוצת התיאטרון הירושלמי ועוד

מערכת ice | 
ליעד רוח (צילום יחצ)
משרד היח"צ הירושלמי, "רוח גבית", בבעלותו של איש יחסי הציבור הוותיק ליעד רוח ובניהולו של אושרי דודאי, דובר בית"ר ירושלים לשעבר, החל לייצג כמה לקוחות חדשים. אלו התקציבים החדשים במשרד:
בית המלון NOW, מלון הבוטיק החדש באילת, המיועד למבוגרים בלבד. המלון מונה 19 חדרים מעוצבים, לרבות חדרי גן וסוויטות עם בריכה פרטית. מיקומו של המלון הוא מרכזי ובתחומו פועלת מסעדת שף, ה-MOOD , שפתוחה גם בפני מי שלא אורח המלון בבעלות ובניהול אנשי העסקים אלעד גוזלן ואסף אטדגי.
מתחם My Ninja במודיעין, נפתח לפני כשלושה חודשים. המתחם מתפרס על פני 500 מ"ר ובו מתקנים אתגריים מותאמים לאימון בקליסטניקס, פארקור וכושר עבור ילדים, נוער ומבוגרים. במתחם בית קפה בריאותי למתאמנים, חוגים, קייטנות וניתן לקיים בו כל אירוע פרטי דוגמת כנסים או ימי גיבוש. בעלי המתחם הם בני הזוג יוספה חליבה ושחר מי-און, חבר מועצת העיר מודיעין ואבא לילד בעל צרכים מיוחדים. מתוך היכרות אישית עם האתגרים איתם מתמודדת האוכלוסייה המדוברת, דאג מי-און שהמתחם יהיה בין היתר נגיש ובמקביל יחזק את הביטחון העצמי ותחושת המסוגלות האישית של המתאמנים.
 
קבוצת התיאטרון הירושלמי בבית מזיא. קבוצה וותיקה שיוצרת תיאטרון פרינג'. הקבוצה יוצרת בין היתר מופעי תיאטרון ומוזיקה מקוריים, השאובים מהמקורות היהודים ומובילה מיזמים שונים בנוגעים לגיל השלישי, להעצמה נשית, להנגשת התיאטרון ויצירה תרבותית לבני נוער בסיכון ואוטיסטים ועוד. הקבוצה הוקמה ביוזמתה של גבריאלה לב זוכת פרס מפעל חיים "קיפוד הזהב 2016". את התיאטרון מובילה ומנהלת אסנת גיספאן. 
"כרמל ברי" מבית קבוצת אמפא. מדובר בחברת בת של המותג הנוסטלגי הישראלי, "כרמל", שמפתח, מטפח ומגדל זנים של פירות יער תוצרת כחול לבן. "כרמל ברי" מגדלים ומשווקים לקהל הצרכנים הישראלי אוכמניות, תותי שדה, פטל, דובדבנים ועוד. קבוצת אמפא, בבעלות שלומי פוגל ומשפחת נקש, רכשה בשנת 2016 את המותג "כרמל אגרקסקו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה