שיווק ופרסום

מגישת גיא פינס בג'וב חדש: זה הקמפיין בכיכובה

דנה גרוצקי, שמגישה בימי רביעי לצד גיא פינס את תוכנית חדשות הבידור, תככב בקמפיין חדש, ושלישי במספר מאז שילדה תאומי לפני מספר חודשים, והפכה אם לארבעה
מערכת ice |  2
דנה גרוצקי (צילום איציק בירן)
מגישת ערב טוב עם גיא פינס, דנה גרוצקי, שבחודשים האחרונים מגישה במתכונת מצומצמת לאחר שילדה תאומים, רושמת עוד קמפיין בכיכובה, לאחר שהצטלמה בשבוע שעבר למותג בגדי הספורט X BY GOTTEX.
בסוף השבוע שעבר הצטלמה דנה גרוצקי לקמפיין של המותג X BY GOTTEX - מותג בגדי הספורט החדש מבית GOTTEX וזאת לאחר שנה בה ילדה תאומים והפכה לאם לארבעה.
GOTTEX היא מותג בגדי הים למעלה מ-60 שנה, מותגיה השונים נמכרים בארץ ובעולם. קו בגדי הספורט החדש, כמו בגדי הים, עומד בסטנדרטים הגבוהים בעיצוב ובאיכות כיאה למותג המוכר – GOTTEX!
הצילומים נערכו בהפקת חברת הפרסום ICONZ BY MEDIO בכרם מהר"ל באווירה קיצית וספורטיבית במספר לוקיישנים המציגים את האפשרויות הרבות שהקולקציה מציעה, כאשר הקמפיין מתמקד במפגש בין טבע ואורבניות - דנה עוזבת את הבלאגן מאחור ונוסעת לטבע המופלא של הרי הכרמל, להתחבר לשורשים, לנשום, לתרגל יוגה ובהמשך היום פורקת אנרגיות בטיול שטח עם חברות שכולו פאן וחיבור לטבע. הקמפיין צפוי לעלות בחודש הקרוב בפריסת מדיה רחבה הכוללת דיגיטל ועיתונות כתובה .
 
על הסט פגשה גרוצקי את רוני גרונדלנד מנכל GOTTEX וגם את דנה שאלתיאל מנהלת תוכן אתר החברה, דנה בן עטיה מנהלת המרקום של החברה וענת כץ מנהלת האיקומרס.
בצילום (מימין לשמאל): דנה שאלתיאל מנהלת תוכן אתר GOTTEX, רוני גרונדלנד מנכל GOTTEX, דנה בן עטיה מנהלת המרקום של GOTTEX, דנה גרוצקי וענת כץ מנהלת האיקומרס של GOTTEX.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אפילו לא ערכתם את הודעת היח"צ, נשאר
    שירי 05/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תיאור תמונהש אפילו לא העליתם
    סגור
  • 1.
    דנה גרוצקי
    זואי 05/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דנה גרוצקי אובססיבית לקמפיינים ובכלל להכרה. כול פעם היא אומרת עם הרבה רצינות ...אני יכולה לשיר לרקוד .. להיות קרדשיא..ן בקיצור להיות הכול.
    סגור