שיווק ופרסום

מגישת גיא פינס בקמפיין חדש: זה הסכום שהושקע במהלך

דנה גרוצקי, מגישת ערב טוב עם גיא פינס השתתפה בצילומי הקמפיין בכיכובה שצפוי להתפרסם במדיה השונים כולל קמפיין טלוויזיה, סושיאל ודיגיטל
מערכת ice |  1
דנה גרוצקי בקמפיין ביג (צילום ליאור נורדמן)
דנה גרוצקי חזרה מהר להופיע בקשת 12 כמגישת ערב טוב עם גיא פינס, אחרי חופשת הלידה שלקחה, וכעת היא עומדת גם להופיע בקמפיין חדש בכיכובה, במהלך שמוציאה רשת מרכזי הקניות BIG.
 
קבוצת BIG מרכזי קניות עולה בקמפיין חדש למדיה השונים, הפעם מי שתככב במרכז הקמפיין היא הדוגמנית ומנחת הטלוויזיה דנה גרוצקי שמבלה בימים אלה את רוב הזמן שלה בטיפול בתאומים שהביאה לעולם לפני מספר חודשים יחד עם בן זוגה.
 
לרגל צילומי הקמפיין יצאה גרוצקי ליום של צילומים במרכז הקניות של BIG בקריות. הקמפיין שיוצא למדיה באמצעות משרד הפרסום OPEN יכלול אייטמים בכלי הפרסום השונים, בהם טלוויזיה, דיגיטל וסושיאל. תקציב הקמפיין החדש שיעלה מוערך בעלות כוללת של כ 2.5 מיליון שקלים.
 
בשנתיים האחרונים התרגלנו לרכוש באופן מקוון אחרי שהסגרים וההגבלות אילצו אותנו שלא להגיע למרכזי הקניות, ובביג מנסים למשוך מחדש את הלקוחות למרכזי הקניות. בקמפיין, דנה גרוצקי חוזרת לשגרת שופינג אמיתי, מעודדת ונותנת גם 'פוש' לכל האחרים לקנות וליהנות גם משופינג אמיתי לאחר שנתיים שהקורונה מאחורינו, או לפחות לא מאיימת להשבית אותנו, המסר של הקמפיין הוא שאפשר להגיע לחנויות לשופינג 'אמיתי' במרכזים, ולצאת מהאונליין.   
 
הילה נוי, מנהלת שיווק ארצית BIG מרכזי קניות מציינת כי לאחר שנתיים של קמפיינים בהן BIG הובילה את מהלך פתיחת מרכזי הקניות הפתוחים, אנחנו ממשיכים לרוץ קדימה ולקראת פסח הלוא הוא חג הקניות, עולים עם קמפיין חדש שמזכיר לכולם ששופינג אמיתי עושים רק ב BIG.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דנה גרוצקי
    קידר רועי 01/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עפה על עצמה כאילו המציאה את האטום!!!! יאללה טיפשונת, וצבועה, כל הזמן מנסה לצייר כאילו הכל טוב, האשה הכי צבועה ולא אמיתית
    סגור