נדל"ן ותשתיות

ביג בעסקאות ענק בארצות הברית: זה הסכום שגרפה

ביג ממשיכה באסטרטגיית מימוש נכסים בארה"ב, ומדווחת על מכירת 2 נכסים בארה"ב בשווי 128.5 מיליון דולר. חי גאליס, מנכ"ל ביג: "אנחנו ממשיכים באסטרטגיית מימוש הנכסים בארה"ב"
מערכת ice | 
חי גאליס מנכ"ל ביג (צילום יחצ)
ביג מרכזי קניות מדווחת כי חברת הבת האמריקאית BIG Shopping Centers USA, בה מחזיקה החברה 80% בשרשור מדווחת על  מכירת שני נכסים נוספים בארה"ב במחיר כולל של 128.5 מיליון דולר. הנכסים שנמכרו כעת הם מרכז הקניות הפתוח One Pacific Place, שנמצא באומהה (נבראסקה) ומרכז הקניות הפתוח Summit Woods Crossing  , שנמצא ב- לי-סאמיט (מיזורי).
 
מרכז הקניות הפתוח One Pacific Place, נמכר במחיר של 34 מיליון דולר המשקף שיעור היוון של כ-6.17% על ה-NOI הצפוי לשנת 2022, של כ-2.1 מיליון דולר. המרכז כולל  שטח של כ-8,500 מ"ר בשיעור תפוסה כולל של כ-97.3%. כנגד הנכס קיימת הלוואה בגובה של כ-20.9 מיליון דולר אשר תפרע בעת השלמת העסקה.
התזרים הצפוי לחברת הבת מהמכירה לפני עלויות נלוות, ככל שתושלם העסקה, יעמוד על כ-5.24 מיליון דולר. מחיר מכירת מרכז הקניות הפתוח Summit Woods Crossing  , הינו 94.5 מיליון דולר.
 
התמורה עבור המרכז משקפת שיעור היוון של כ-%6.77 על ה-NOI הצפוי לשנת 2022 של כ-6.4 מיליון דולר. המרכז כולל שטח של כ-50,650 מ"ר בשיעור תפוסה כולל של כ-98.2%. כנגד הנכס קיימת הלוואה בגובה של כ-51.6 מיליון דולר אשר תיפרע בעת השלמת העסקה.  התזרים הצפוי לחברת הבת מהמכירה לפני עלויות נלוות, ככל שתושלם העסקה, יעמוד על כ-17 מיליון דולר.
חי גאליס, מנכ"ל ביג מציין כי "מכירה זו תואמת את המשך אסטרטגיית החברה למימוש נכסים בארה"ב. שווי התמורה הינו מעבר לשווי הנכסים בספרים והחברה שוקדת כל העת על איתור הזדמנויות עסקיות חדשות. אנחנו ממשיכים באסטרטגיית מימוש הנכסים בארה"ב ושוקדים כל העת על איתור הזדמנויות חדשות והמשך פיתוח והרחבת הפעילות ביתר אזורי הפעילות של החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה