שיווק ופרסום

לאה שנירר נבחרה להוביל את קמפיין כצט

המעושרת לאה שנירר נבחרה להוביל את קמפיין חברת כצט, חברת התרופות ומוצרי הצריכה, תוסף הסידן קלציצ'ו של החברה לרגל חודש העלאת המודעות למניעה של אוסטאופורוזיס. שנירר: "המטרה היא להעלות מודעות של אנשים לתזונה נכונה ופעילות גופנית"
מערכת ice | 
לאה שנירר (צילום אמיר יעקובי)
חברת כצט גייסה אל שורותיה את המעושרת לאה שנירר שנבחרה להוביל קמפיין רשתות
לתוסף הסידן קלציצ'ו של חברת כצט, לרגל חודש העלאת המודעות למניעה של אוסטאופורוזיס. 
המאמנת לאורח חיים בריא שנירר נבחרה במטרה לעודד אנשים לשמור על אורח חיים בריא, אשר כולל פעילות גופנית ושמירה על צריכה מספקת של סידן בכל הגילאים, אשר חיונית על מנת לעזור לבנות עצמות חזקות ובריאות לכל החיים.
 
סטטיסטית, אחת מתוך שתי נשים, ואחד מתוך חמישה גברים בני 50+ יסבלו משבר אוסטאופורוטי. שבר כזה הופך הרבה פעמים את האדם למוגבל ודורש טיפול סעודי ומהווה עומס ונטל טיפולי גם על בני משפחתו.
למרות זאת על פי סקר משרד הבריאות בישראל למעלה מ 80%  מהמבוגרים אינם צורכים מספיק סידן. ויטמין D נדרש כדי לספוג את הסידן בצורה אופטימלית . 
שנירר מצביעה בקמפיין להעלאת המודעות לכך שצריכת הסידן מהמזון וכן צריכת ויטמין D אינן מספקות. הבחירה שלה לתוסף סידן היא קלציצ'ו - נטילה של טבליה אחת של קלציצ'ו באופן יומיומי מספקת גם סידן וגם ויטמין D. 
לאה שנירר: "הרעיון הוא להציב מטרות ריאליות של חיים פעילים, נמרצים ומתגמלים ולהעלות את המודעות של אנשים לכך שתזונה נכונה ופעילות גופנית צריכים להיות חלק חשוב משגרת היומיום והאג'נדה, כדי לשמור על עצמות חזקות ובריאות. חשוב לבחור בפעילות הגופנית אליה אתם מתחברים ולהתמיד בה בכל גיל וזמן אפשרי וכמובן לגבות זאת בתוספי סידן, כקלציצ'ו של כצט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה