תקשורת ומדיה

לאה שנירר משיקה מוצרים: מי השרה הבכירה שהגיעה לפרגן?

אשת העסקים לאה שנירר השיקה היום סדרת מוצרי פילאטיס בביתה בהרצליה, מי הפוליטיקאית שהגיעה לפרגן לה על חשבון מסיבת הפרידה ממזכירת הכנסת?
מערכת ice |  1
לאה שנירר (צילום אינסטגרם/ לאה שנירר)
היום (רביעי) נערכה בכנסת פרידה רשמית ממזכירת הכנסת ירדנה מלר-הורוביץ, ששימשה בתפקידה 12 שנים. מי שלא נראתה בדברי הפרידה היא שרת הפנים איילת שקד, שהראתה את פניה באירוע אחר.
איפה היא הייתה? אשת העסקים לאה שנירר הודיעה לאחרונה כי היא משיקה ערכת פילאטיס לאימון, ושרת הפנים הגיעה לפרגן לה באירוע ההשקה שנערך היום בביתה בהרצליה. שנירר נשאלה על ידי כתבת גיא פינס איזה תלמידה היא איילת בשיעורי פילאטיס, וענתה בהומור כי "היא כל כך רצינית, אפילו חיוך אני לא מצליחה להוציא ממנה." עוד הגיעו להשקה: אופירה אסייג וג'ודי ניר מוזס.
 
רק אתמול בערב הכריזה השרה שקד על מתווה לאירוח זרים בישראל נוכח המלחמה בין רוסיה לאוקראינה. שקד הודיעה כי תאפשר קליטה של 5,000 פליטים נוספים ב-"מכסה נושמת", כלומר על כל אוקראיני שייצא מישראל - ניתן יהיה לאכלס פליט אחר מהמדינה לתקופה של שלושה חודשים על תקן "אשרה זמנית".
שקד זכתה לתמיכה בתקשורת מהעיתונאים אבישי גרינצייג ובן כספית, וגם מינון מגל שכתב: "ההחלטה לקבל כ5000 אוקראינים מעבר לזכאי חוק השבות היא החלטה מידתית וראויה. ובתנאי שלא תהיה רק בגדר פתיחה להחלטות המשך בעיתיות." אך גם זכתה לביקורות, כמו מהעיתונאי רביב דרוקר שכתב: "המון משחקים מכוערים במספרים, שורה תחתונה פשוטה - ישראל מוכנה לקלוט עוד כ-2,500 פליטים אוקראינים ובסה"כ 5,000. צ'כיה קלטה יותר מ 30 אלף על גודל אוכלוסייה דומה, הולנד הביעה נכונות ל 50 אלף ובריטניה ל 200 אלף. שקד מנסה לטשטש את הרוע בכמה מניפולציות".
 
אשת העסקים לאה שנירר הצהירה לא מזמן שהיא השיקה את ערכת האימון במטרה להביא את עצמה לכל בית בישראל מדרום ועד צפון. הערכה של שנירר כוללת מגוון מוצרים להתעמלות in/out door כמו: מזרון פילאטיס, כדור אובר- בול, גומיות לפי דרגות קושי וסליידרים כאשר כל המוצרים ארוזים בתיק. הערכה מגיעה, יחד עם  אימוני אונליין קצרים המשלבים את האביזרים ומועברים בהדרכתה של לאה.
שנירר במשך שנים הייתה מורה ולימדה אירובי בחו"ל ובארץ, ולימים התמקצעה בשיטת הפילאטיס, ומאז ועד היום מזה 22 שנים היא בעלת סטודיו, מדריכה ומנטורית. יחד עם חברתה הטובה המפיקה ליאת מוליוב אשר מתאמנת אצל לאה בסטודיו בהרצליה כבר שנים, מצאו יחד את הפתרון שמציג את שנירר וצילמו סדרת סרטונים מקוונים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איילת שקד
    זואי 03/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איילת שקד תתבישי לך את צריכה לראות שמאות פליטים ישנים כמה ימים בבן גוריון. איפה רשות האכיפה נגמר השכל. ואיפה את שרת הפנים החזקתי ממך אבל את לא מתאימה לתפקיד שלך. את היית צריכה לא לעזוב את בן גוריון. עד שאחרון הפליטים יהיה במלון כול העולם רואה זאת אולי את לא מתאימה להיות שרת הפנים. איפה ראש הממשלה שחיבר ונישק ילדים על כבד המטוס. מנהל רשות האכיפה גם צריך ללכת הביתה תתבישו.
    סגור