טלוויזיה

איילת שקד חושפת: זה מה שלמדתי מנתניהו

שרת הפנים חשפה חלקים מחייה בראיון אישי, וגם גילתה בין היתר מה מחזיק את הקשר שלה ושל רה"מ בנט, על מי היא הכי מצטערת שניתק איתה קשר בגלל הקמת הממשלה, וגם, מה לדעתה המהלך הכי אמיץ שעשתה בחייה?
מערכת ice |  2
איילת שקד (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל)
שרת הפנים איילת שקד היא אחת הפוליטיקאיות שידועות בתור דמות שקשה להפיל בראיון. אתמול בערב (ראשון) היא חשפה בראיון אישי צדדים בחייה שלא היו מוכרים לציבור.
מראיין התכנית 'פגישה', רוני קובן, אמר לשקד כי היא אמרה בעבר שהמהלך הכי אמיץ בחייה היה לרוץ בפריימריז של 'הבית היהודי' לקראת בחירות 2013. "כן, זה היה צעד מאוד יוצא דופן," אמרה שקד, "בתור אישה וגם לא דתייה. כשאמרתי לאנשים שאני הולכת לעשות את זה, אמרו לי 'את משוגעת? מה נראה לך שאת הולכת לעשות?'"
בהמשך היא חושפת מהו סוד שימור היחסים הטובים עם רה"מ בנט, שותפה בפוליטיקה במשך שנים, על אף השוני באופי שלהם: "הסוד הכי גדול זה שאנחנו פשוט לא משקרים אחד לשני. גם כשמנסים לסכסך בינינו, אנחנו שואלים אחד את השני בפנים, ואנחנו יודעים  שאנחנו לא משקרים אחד לשני." עם זאת, לשאלה של קובן האם האם חשבו להיפרד, היא אמרה "אי אפשר לדעת מה יקרה בעתיד, בסופו של דבר אנחנו שותפים פוליטיים"
 
שקד אמרה שהרגע הכי קשה לאחר הקמת הממשלה היה, שעוזר אישי שלה, שמאוד העריכה, החליט לעזוב אותה בעקבות הצטרפותה לממשלה. בהמשך היא סיפרה על 2 מנהיגים שמהווים מודלים בשבילה: יצחק שמיר ומרגרט תאצ'ר. "ראיתי עימות של פרס ושמיר וממש התאהבתי בשמיר, שהיה צנוע ואמין יותר מפרס." על תאצ'ר היא אומרת: "מנהיגה שמרנית, חזקה, שעשתה מהפכה אדירה בבריטניה"
שקד שימשה כראש לשכתו של יו"ר האופוזיציה נתניהו בין השנים 2006 ל-2008, היום היא אומרת שהעבודה איתו הייתה מאוד מרתקת, וש-"למדתי ממנו על החשיבות של תקשורת, ועל זה שבפוליטיקה אין כמו ניסיון."
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אתם 'לא משקרים אחד לשני', רק משקרים ביחד לכל האחרים
    צלאח א-דין אל-איובי 02/2022/07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בייחוד הבוחרים המרומים שלכם. גם בוני וקלייד 'לא שיקרו זה לזו', כמו איילת הנוכלת והנוכל ממראעננה, עד הסוף המר. הדבר הכי חשוב שלא למדת מביבי זה קצת חוכמה שהיא, בנוסף ליושרה, הדבר שהכי חסר לך.
    סגור
  • איילת משקרת
    ימנית 02/2022/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איילת אתם לא משקרים אחד לשני .אבל לציבור כן. תתביישי אישה חלולה
    סגור