שיווק ופרסום

רני רהב קיבל את תקציב מוזיאון ארץ ישראל

משרדו של רני רהב תקשורת קיבל לידו את הטיפול ביחסי הציבור של מוזיאון ארץ ישראל, תל-אביב. המוזיאון הרב תחומי נחשב אחד משלושת המוזיאונים החשובים והגדולים בארץ ונחשב מוזיאון רב תחומי ומביא קולות מגוונים באמנות 
מערכת ice |  1
רני רהב (צילום לע"מ)
משרדו של רני רהב תקשורת קיבל לידו את הטיפול ביחסי הציבור של מוזיאון ארץ-ישראל, תל-אביב. מוז"א הוא אחד משלושת המוזיאונים הגדולים והמובילים בארץ, ונחשב מוזיאון רב־תחומי העוסק בתרבות חומרית מקומית בעבר ובהווה, מציג את הקשר בין חומר ורוח, ומביא את הקולות הרבים והמגוונים של הארץ.
המוזיאון, מתוך רוח חדשה ורעננה, מבקש ליצור חיבורים עכשוויים בין תחומי התרבות השונים שהמוזיאון עוסק בהם: ארכאולוגיה, אתנוגרפיה, אומנויות שימושיות (קראפט), אמנות, צילום, ותיעוד החברה הישראלית, ולהרחיב אותם.
באוספי המוזיאון שמורים מאות אלפי פריטים ובהם אוצרות רבים נדירים ויחידים מסוגם. ברשותו של המוזיאון גם אוסף תצלומים מתולדות הצילום בארץ, בהם תצלומים אייקוניים.
  
בשני העשורים האחרונים קיים המוזיאון תערוכות ביאנלה שהתמקדו ביצירה עכשווית בחומר מסוים, כגון זכוכית, קרמיקה ועוד. הביאנלה לאומנויות ולעיצוב תל אביב, אירוע מוזיאלי חדשני שנחנך בשנת 2020, משלבת לראשונה את תחומי הקראפט והעיצוב השונים, כשהם שזורים זה בזה בחללים שונים ברחבי המוזיאון, מגיבים לתצוגות הקבע ואף מוצבים בשטחי החוץ ובאתרי הגן השונים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טעות
    קול 06/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש אנשים הרבה יותר מתאימים
    סגור