שיווק ופרסום

אנה זק תרוויח חצי מיליון שקלים: מי הרשת שתשלם?

רשת הטיפוח סקארה רכשה בחצי מיליון שקל את הזכויות היוצרים ללהיט החדש 'מי זאת' של הזמרת אנה זק שכבר צבר 3.7 מיליון השמעות. איתי זמיר, מנכ"ל רשת סקארה: "השיר שמתחבר מתחבר ונשען על ערכי המותג סקארה - יופי, נשיות וסטייל ומעביר מסר של כוח נשי והצלחה"
מערכת ice |  1
אנה זק (צילום אלכס ליפקין)
לאחר מו"מ עם עשרות חברות וגופים מסחריים, רשת סקארה רכשה את זכויות היוצרים ללהיט החדש של הזמרת אנה זק: 'מי זאת'. הלהיט של כוכבת הפופ, הזמרת והשחקנית רשם 3.7 מיליון השמעות. החברה שילמה חצי מיליון שקל לרכישת השיר.
הכוכבת היא בעלת חשבון אינסטגרם המונה 1.4 מיליון עוקבים וטיק טוק בעל 5.1 מיליון עוקבים ונחשבת כיום לכוכבת המצליחה ביותר בארץ בכל הרשתות החברתיות. זק השיקה לא מזמן קולקציית קפסולה של מוצרי איפור, במהדורה מוגבלת, והעלתה קמפיין ראשון לרשת הקוסמטיקה SACARA בתקציב של 2.5 מיליון שקל.
 
רק לפני כשלושה שבועות זק שחררה לאוויר את "מי זאת"  בו חשפה אנה זק את מספר הטלפון שעד לא מזמן שימש אותה באופן אישי. כבר עכשיו זכה השיר ל-3.8 מיליון צפיות ביוטיוב, מספר עצום של חשיפה.
הלהיט מככב במקומות הראשונים במצעדים בכל פלטפורמות המוסיקה. במקביל, הגיעו ליוצרת עשרות הצעות מגופים וחברות לרכישת השיר, ביניהם: חברות סלולר, מותגי אופנה ומותגי מזון.
רשת סקארה מתכננת במהלך החודש הקרוב לעלות בקמפיין רחב וייחודי סביב הקליפ של השיר הכולל סרטון טלוויזיה, שלטי חוצות, פעילות בסניפי הרשת, פעילות בדיגיטל, ברשתות החברתיות  ואירועי יח"צ לרגל השקת מוצרים חדשים.
מאנה זק נמסר: "סקארה ואני חוגגים כמעט שנתיים של שיתוף פעולה כיפי ומוצלח, והם מזמן הפכו בשבילי לבית. אני שמחה ונרגשת מעליית הפרסומת לטלוויזיה - מרגיש חגיגה כפולה בשבילי".
 
לדברי איתי זמיר, מנכ"ל רשת סקארה: "מהר מאוד זיהינו את הפוטנציאל הרב בלהיט החדש. השיר שמתחבר מתחבר ונשען על ערכי המותג סקארה - יופי, נשיות וסטייל ומעביר מסר של כוח נשי והצלחה. הערכים יבואו לידי ביטוי בקמפיין הפרסומי  שאנו מתכננים לעלות, לרגל השקת מוצרים חדשים בקטגוריית האיפור והטיפוח של סקארה".  
SACARA נחשבת כיום לרשת הקוסמטיקה הגדולה בישראל עם 65 סניפים בפריסה ארצית.  הרשת נמצאת בבעלות קבוצת גולברי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מוצרים פח
    עפרה 06/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל המוצרים פח הכל חיקוי זול מסין , רוב המוצרים שלהם זה חיקוי של מותג כזה או אחר אבל האיכות כל כך נמוכה שכל מה שקניתי שם זרקתי לפח לק , איילינר , גלוס
    סגור