ויראלי

הטלפון של אנה זק קרס: מה גרם לטירוף סביבה?

השיר החדש 'מי זאת?' בו חשפה את מספר הטלפון האישי שלה, גרם לשליחה של כ-12 אלף הודעות לוואטסאפ והטלפון שלה לא עמד בעומס, ברשת התלהבו: "מהלך יח"צני מבריק"
מערכת ice |  2
אנה זק
אנה זק הוציאה שיר חדש היום (שני), ובשיר היא מפרסמת את מספר הנייד שלה, תוך שעות ספורות קיבלה יותר מ-12,000 שיחות והודעות והנייד שלה קרס, האם מדובר בתרגיל יח״צ מצויין שעשה את העבודה?
השיר "מי זאת?", שלפני פחות מיממה יצא לאור ובו הזמרת הצעירה חושפת את מספר הטלפון שלה, הצליח בענק וגרם אפילו לקריסה של המכשיר הפרטי שלה, על פי 'ערב טוב' עם גיא פינס היא כבר במשא ומתן מתקדם לקמפיין חדש לחברת סלולר, תמורת צ׳ק שמן של כמה מאות אלפי שקלים.
 
ב-mako מוזיקה פורסם כי: "המחיר אשר דרשו זק ואנשיה על השימוש בו עומד על כ-400 אלף שקלים, כך טוענים גורמים המעורים בפרטים. אגב, במידה ואותה חברה תהיה מעוניינת להשתמש לא רק בשיר, אלא בזק עצמה לטובת שירה או צילומים - הם יצטרכו להיפרד מכ-700 אלף שקלים, כך לפי אותם גורמים".
 
ברשתות החברתיות הגיבו למהלך במחמאות. תום חיימוב יוצא האח הגדול כתב: "המנהלים שלה גאונים", "היא גאונה", כאשר גם דיברו בתגובות לפרסום על כך שמדובר במהלך יח"צני מצוין של הזמרת.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    המספר של אנה זק
    טוהר 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בלי את המספר של אנה זק ההמיתי
    סגור
  • 1.
    אנה זק
    גור 05/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אנה זק מהממת צנועה וכול הכבוד לה שענתה לטלפון למעריצים זה גדולה שתמיד תהיה שמחה ותדעי לשמח ילדים צעירים אני בתור אבא לילדה מתבגרת בגיל 12 היא מאוד אהבה את הגימיק שלך רק בריאות והצלחה
    סגור