מדדים ומחקרים

מי הדיח את אנה זק? | דירוג ספוטיפיי

אלבום חדש של אמן בינלאומי שיצא בימים האחרונים הצליח להשתלט על טבלאות המוזיקה באפליקציה הפופולארית ביותר בתחום, ולדחוק מהצמרת כמה אמנים אהובים
יאיר מור | 
אנה זק (צילום שי תמיר)
השתלטות – זו כנראה ההגדרה המתבקשת למה שקרה השבוע ב"מצעד" השבועי של אפליקציית הזרמת המוזיקה הגדולה בעולם בקרב המאזינים בישראל. זאת לאחר שהראפר האמריקאי קנדריק למאר הוציא אלבום חדש, ונכנס למקומות הראשונים בכל הרשימות שמפרסמת החברה השוודית.
ברשימת השירים המואזנים בקרב ישראלים בשבוע החולף, תופס למאר שני מקומות בחמישייה הראשונה ושלושה בעשירייה: השיר "K95" במקום השני, השיר "Die Hard" יחד עם Blxst ואמנדה רייפר במקום החמישי והשיר "United in Grief" במקום השביעי. שני המקומות שתפס למאר בחמישייה הם בדיוק שני המקומות שירדה אנה זק עם "לך לישון", מה שהדיח אותה מהחמישייה לראשונה מאז יצא השיר בשבוע השני של השנה.
 
הארי סטיילס עדיין נמצא במקום הראשון עם "As It Was", אם כי לאור ההפרש הקטן יחסית בינו לבין קנדריק למארק נראה סביר מאוד שבשבוע הבא יתהפך המצב; במקום השלישי "דובשנייה" של שחר סאול, אגם בוחבוט ונורוז; ובמקום הרביעי עדן חסון עם "מה פספסתי".
גם ברשימת האמנים המואזנים נמצא למאר במקום הראשון, ומדיח ממנו את מארון 5, שהעפילו לצמרת בשבוע שעבר בזכות ההופעות שלהם בישראל; במקום השלישי נמצא עדן חסון, שיורד גם הוא מקום אחד; במקום הרביעי דורך עומר אדם; ובמקום החמישי איל גולן, שיורד שני מקומות.
בשלב הזה כבר לא יפתיע איש לגלות את "Mr. Morale & The Big Stoppers" במקום הראשון גם ברשימת האלבומים המואזנים בישראל; במקום השני עדן חסון עם "אלבום 2"; במקום השלישי אייל גולן עם "קצת שמח קצת עצוב"; ובמקום הרביעי טונה עם "מזרח פרוע". כל אחד משלושת האלבומים האחרונים עלה השבוע – ומי שירדו כדי לפנות את כל המקום הזה הם מארון 5, שחולשים על ארבעה מקומות רצופים – "Red Pill Blues" במקום החמישי, "Jordi" במקום השישי, "Overexposed" במקום השביעי ו"V" במקום השמיני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה