מדדים ומחקרים

מארון 5 שוברת שיאים | דירוג ספוטיפיי

הלהקה שהופיעה בישראל בשבוע שעבר זכתה בזכות ההופעות שלה כאן לפופולאריות חסרת תקדים בקרב המשתמשים הישראלים של אפליקציית המוזיקה הגדולה בעולם
יאיר מור | 
אדם לוין (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אדם לוין יכול להיות מרוצה מאוד מההופעה שלו בישראל: מלבד הקהל שגדש את פארק הירקון בהמוניו, הצליחה מארון 5 לרשום שיאים חסרי תקדים בטבלאות המוזיקה השבועיות של ספוטיפיי בזכות ההופעה בארץ הקודש.
השיא המרשים ביותר של הלהקה משתקף מרשימת האלבומים המואזנים ביותר על ידי המשתמשים הישראלים באפליקציית הזרמת המוזיקה הגדולה בעולם: לא פחות משלושה אלבומים שלה מדורגים בחמישייה המובילה בשבוע שהסתיים ביום חמישי האחרון, ואם מרחיבים את המבט לעשירייה, חציה תפוס על ידי אלבומי הלהקה האמריקאית. במקום הראשון נמצא "Red Pill Blues", במקום השני "Jordi", בחמישי "Overexposed" בשישי "V", ובשמיני "Songs About Jane".
 
האלבומים היחידים שהצליחו לשמור על מקומות מכובדים בין אלה של מארון 5 הם "אלבום 2" של עדן חסון שירד מהמקום הראשון לשלישי, ו"קצת שמח קצת עצוב" של איל גולן שירד מהמקום השלישי לרביעי.
גם ברשימת האמנים הפופולאריים בישראל הצליחה הלהקה להדיח מהצמרת את כל מלכי הביצה, כשהיא מזנקת מהמקום השישי לפני שבוע למקום הראשון; כל האמנים מהחמישייה של השבוע שעבר ירדו בדיוק מקום אחד כל אחד – עדן חסון מהמקום הראשון לשני, איל גולן מהשני לשלישי, עומר אדם מהשלישי לרביעי, טונה מארבע לחמש ורביד פלוטניק מוצא את עצמו מחוץ לחמישייה במקום השישי.
ברשימת השירים המואזנים ביותר בישראל דווקא לא הצליחה מארון 5 להגיע לראש הפירמידה, אך בהחלט התקרבה: "Payphone" שלה עם וויז חאליפה זינק מהמקום ה-69 לפני שבוע למקום החמישי בשבוע החולף, והדיח מהחמישייה את "Heat Waves" של גלאס אנימלז (ושני שירים – "Maps ו"This Love", מדורגים בחמישייה השנייה); הארי סטיילס ממשיך להחזיק במקום הראשון, אם כי מספר ההאזנות השבועי שלו יורד ומתרחק מה-200,000; "מה פספסתי" של עדן חסון עולה מהמקום הרביעי לשני; "דובשנייה" של שחר סאול, אגם בוחבוט ונורוז נשאר במקום השלישי; ו"לך לישון" של אנה זק נרדם ונופל מהמקום השני לרביעי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה