שיווק ופרסום

איש השיווק של החודש: איל עמית והמהלך של דלתא

אחד הקמפיינים המצליחים והמסקרנים ביותר בחודש מאי היה של דלתא שהצליחה לפצח נושא רגיש ישירות למסכי הטלוויזיה, בדרך קלילה והומוריסטית. מי שמאחורי הקלעים בישל הכול הוא סמנכ"ל השיווק של הרשת: איל עמית - איש השיווק של החודש
מערכת ice | 
איל עמית, סמנכ"ל שיווק דלתא ישראל (צילום שי פרנקו, דניאל צעירי)
איך לפרסם תחתונים לגברים על מסכי הטלוויזיה ועל הייחודיות שלהם מבלי לדבר על כך במפורש? הקמפיין של דלתא כבש את הצופים בקמפיין עם לי בירן שהלך על ביצים בפרסומת שאמרה את מה שצריך להגיד גם מבלי להגיד זאת.
 
מי אתה איל עמית? 
בן 43, רווק + ילדה בהורות משותפת + חתולה ג'ינג'ית, סמנכ"ל השיווק של דלתא ישראל, בוגר תואר שני במנהל עסקים במכללה למנהל, גר בתל אביב.
מה הוביל אותך לעולם השיווק? 
התחלתי ב-teenk, משרד פרסום לנוער וצעירים, שם עבדתי במספר תפקידים שונים וכיפיים במיוחד. לאחר מכן, עברתי ליוניליוור ישראל למספר תפקידים שכללו את ניהול קטגוריית הדאודורנטים, ניהול התקשורת השיווקית של כל מותגי יוניליוור ושנה מרתקת במיוחד במטה יוניליוור הגלובלית בלונדון בה ניהלתי את הדיגיטלי הגלובלי של המותג AXE. לאחר 10 שנים ביוניליוור, מוניתי לתפקיד סמנכ"ל השיווק של דלתא ישראל בה אנו מנהלים את המותגים דלתא, fix, Panta Rei וההשקה המתקרבת של Victoria's Secret.
 
הקמפיין עם לי בירן: החלטתם ללכת על נושא רגיש ולהציג אותו על מסכי הטלוויזיה, ומן הסתם נדרש כל פעם פיצוח מחדש לכל מותג. איך מתמודדים בהליך שיווקי בעולם פרסום יחסית שמרן?
בקמפיין מאצ'תונים רצינו להעביר מסר של חדשנות וטכנולוגיה לקטגוריה שפחות זוכה לשיחה ופרסום – תחתוני גברים. הבחירה הייתה בשפה שעושה שימוש בהומור שבו בעת מקפידה על רמה גבוהה בכל ההיבטים הקריאייטיביים.
הלכתם על קו הומוריסטי וקליל כדי להעביר את המסר. קהל היעד היה הלקוחות הגברים (שלרוב הסטיגמה שמחפשים פרסומות מאצ'ו יותר) – הולך ביחד?
הכי הולך ביחד. בסופו של דבר גברים ונשים מתחברים לתובנה צרכנית טובה. התסריט מלא בתובנות שכל גבר יכול להזדהות איתן, והמסר עובר בדרך הומוריסטית וקלילה שמעלה חיוך ויוצרת עניין.
מה הוביל לבחירה עם לי בירן? (מעבר להיותו בן זוגה של הפרזנטורית), ואיך הייתה העבודה איתו?
כשחיפשנו דמות של גבר לפרסם את תחתוני הגברים, והצוות באדלר חומסקי הציעו את לי בירן - היה לנו ברור לנו שזה הליהוק המושלם. הוא מלא בכריזמה וקסם, מעביר מסר הומוריסטי בגובה העיניים וכובש את המסך מהשוט הראשון. וכן, הוא גם בעלה של אליאנה תדהר, מה שרק חיזק את הבולטות והרלוונטיות של המסר.
העבודה עם לי הייתה שילוב של מקצועיות ללא פשרות והרבה כיף, לי היה מעורב בכתיבת התסריט ובקריאייטיב והכל היה בשיתוף פעולה, סבלנות והמון מקצועיות.
האם מבחינתכם הקמפיין האחרון נחל הצלחה מבחינת המכירות?  גם מבחינת הלקוחות הגברים?
הקמפיין הצליח מעל המצופה, מכיוון שאנחנו חברה ציבורית – המספרים יוכלו להתפרסם רק עם פרסום הדיווח הבא שלנו.
מהו מנהל שיווק טוב ומקצועי בעיניך?
מנהל/ת שיווק טובים הם קודם כל מחוברים לצרכנים, לתובנות, לקטגוריה ולמה שקורה בעולם. צריך תמיד להקשיב לצרכנים, לשיחה ברשת, ברצפת המכירה ובתקשורת.
מנהל.ת שיווק טובים יודע "לנצח על התזמורת" ולהוביל את כל הממשקים גם ליעד תוך שמירה על דרך מכבדת ומקצועית.
איזה טיפ היית נותן למנהל שיווק בתחילת דרכו?
לשלב שיווק עם עשייה חברתית. חד משמעית. אנחנו רואים היום בדלתא, כשאנחנו מקפידים על גיוון והכללה ומשלבים אנשים עם צרכים מיוחדים בצילומים ובפרסומות, שכשאנחנו עושים טוב לחברה ולאנשים – אנחנו עושים טוב גם למותג וגם, לא פחות חשוב, לעצמנו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה