שיווק ופרסום

פרסומת השבוע: ליאור רז תקוע על אי בודד

בפרסומת נוספת לביטוח ישיר, ליאור רז בטוח שהוא יכול להסתדר לבד על אי בודד. מדוע בכל זאת עשה ביטוח? ומדוע הוזעקה משטרה לסט הצילומים?
מערכת ice | 
ליאור רז בפרסומת ביטוח ישיר (צילום ביטוח ישיר)

הפרסומת החדשה של ביטוח ישיר מציגה את ליאור רז בתפקיד המאצ'ו האופייני לו, כשהוא תקוע על אי בידוד אך מסוגל לדאוג לעצמו היטב, מצייר בחול את הכיתוב "Don't Help", ומסרב לסוכני הביטוח איתם הוא משוחח בטלפון. הקאצ' המתוחכם הוא כמובן שהוא נענה לבסוף רק לחברת ביטוח ישיר כי אצלם "מי שעושה יותר ביטוחים מקבל יותר הטבות".

ליאור רז על אי בודד בקמפיין של ביטוח ישיר | משרד פרסום: מקאן | מספר ימי צילום: 1 | תקציב לכל המהלך: 4 מיליון שקל.
 


דבר המשרד
 

ביטוח ישיר ממשיכה להוביל ולחדש והפעם היא לוקחת חוויית השירות צעד קדימה ומציגה את מועדון ישיר, מועדון הלקוחות היחיד בחברות הביטוח בישראל! שזה אומר יותר ביטוח, יותר הטבות ויותר מבצעים בלעדיים ללקוחות ביטוח ישיר ובעצם קשר ישיר עם הלקוחות באופן שוטף ולא רק כשצריך להפעיל את הביטוח. רק חבל שכדי להבין את כל הטוב הזה ליאור רז היה צריך לנחות על האי בודד.
 

 
סיפור מבניית הקמפיין 

כנראה שהסט והפרופס של התרסקות המטוס על החוף היו כל כך אמינים עד שכמה אזרחים מודאגים הזעיקו משטרה ואמבולנס למקום. אין נפגעים לכוחותינו.
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרוייקט?
לא להישרף ביום צילום שכולו בחוף הים. נכשלנו באתגר אגב.
 משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
"אתה קורא לעצמך חבר משה?"
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
למרות שחששנו, משה הקוקוס זכר את כל השורות שלו. אחלה משה.
דבר הבמאי
אם כבר להיתקע באי בודד אז עם ליאור רז.
קרדיטים:
סמנכ"לית קריאייטיב: סיגל עבודי
מנהלי קריאייטיב: אסא קרן, יונתן טייטל
קריאייטיב: קובי לביא, שירן דמרי 
ניהול לקוח: שני שאול ונגוש, טל אלקובי, רתם פירני
אסטרטגיה: עופר ברנר, אבישג בר משה
הפקה: גלעד גדיש, אושרי תורג'מן
סמנכ"לית שיווק- מרב קליפר פרץ
מנהלת תקשורת שיווקית- ורד ברזילי
מנהלת פרסום - רותם מזרחי
בית פוסט: אוג
חברת הפקה: אוג 
במאי: רני כרמלי
סטודיו מקאן

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה