שיווק ופרסום

מהפכה בוולט: זה המוצר שתוכלו להזמין עד הבית

רשת המשלוחים וולט במהלך חדש שיאפשר לכם להזמין משקפי שמש לכל מקום שאתם נמצאים בו
מערכת ice |  1
רשת אירוקה במהלך שיווקי עם וולט (צילום יחצ)
רשת משקפי השמש אירוקה, מגיעה לאפליקציית המשלוחים Wolt. במסגרת המהלך אירוקה נכנסה לקטגוריית האקססוריז באפליקציה, במסגרתו המשתמשים יוכלו לרכוש משקפיים מהקולקציה החדשה, במשלוח מידי של תוך כחצי שעה עד הבית, חוף הים, הפארק או כל מקום אחר שיחפצו.
בשלב הראשון המשלוחים יתבצעו באמצעות סניף הקונספט של רשת אירוקה, ברח' באזל תל אביב, והם יגיעו לתל אביב, יפו, רמת גן וגבעתיים. בשלב השני שירות המשלוחים יפעל בערים נוספות אחרות. 
 
צעד זה הינו המשך ההרחבה המשמעותית של פעילות הקמעונאות ב'וולט' מעבר למשלוחים ממסעדות. כיום כבר ניתן לראות מאות חנויות בתחומים שונים כמו סופרמרקטים ומצרכי מזון, פארם וביוטי, מעדניות, אלכוהול, פרחים, מאפיות, מזון וציוד לבעלי חיים, צעצועים, מתנות, כלי בית, ספרים ועוד.
לי אפיק, מנכ"לית רשת אירוקה, על המהלך: "אנו שמחים להיות רשת האופטיקה הראשונה אשר מציעה לצרכן את שירותי המשלוחים המהירים בישראל. אירוקה מובילה את תחום משקפי השמש בישראל שנים רבות. בנוסף למותגים ולקולקציות החדשות שאנחנו חושפים ללקוחות שלנו מדי חודש, אנחנו עוסקים בפיתוח מהלכים חדשניים גם בתחום חווית הקניה. שיתוף הפעולה עם Wolt נועד להדק את הקשר עם הקהל האורבני והצעיר. יריית הפתיחה עם סניף באזל, הינו צעד קטן בתהליך גדול".
דור גביזון, מנהל הריטייל ב-Wolt ישראל: ״אנחנו שמחים לחגוג את הקיץ בשיתוף פעולה עם רשת אירוקה, כחלק מקמפיין הקיץ באפליקציה. אנחנו מזהים את הצורך אצל הלקוחות שלנו להזמין מוצרים כמו משקפי שמש ואביזרי חוף נוספים ברכישה נוחה ובמשלוח מידי. זהו צעד נוסף בהתפתחות של Wolt".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מישלוחיי מזון ,לכך הוקמה וולט.שאין עבודה משנעים הכל.
    צמח 06/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הדבר משול בעיניי למיסעדה שאין לה מספיק עבודה מתחילה להיתפרס ומאבדת מיוקרתה. לוולט אין מספיק עבודה לשליחים, אז היא מחפשת ומיתקשרת עם כל מה שאפשר. עסקים כאלו סופם ליפול,!
    סגור